Monday, August 12, 2013

မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ၾကီးဆင့္ပြားေပးတဲ့ (အနႏၱေရ)ေရေသာက္နည္း


ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးဟာ ၁၃၄၈ ခုနွစ္မွာ သံသုမာေတာင္မွ ဖူးၾကီး၊ ဖူးၾကီးမွ ျပည္၊ ျပည္မွ ေျမထဲ(ေအာင္လံ)သုိ႕သြားေရာက္က်သည္။ ေအာင္လံမွအထြက္တြင္ ကားမသြားေတာ့ေၾကာင္း၊ စစ္ေဆးရာတြင္ အေျဖမေတြ႕သို႕နွင့္ေန၀င္ခါနီးမွ ေတာင္တြင္းၾကီးေရာက္ရိွ သြားေတာ့သည္။  ေတာင္တြင္းၾကီးမွ မေကြးသုိ႕အေရာက္ေမာင္းနွင္ျပီးမွ ေက်ာက္ပန္းေတာင္းကူးရသည္။ ေက်ာက္ပန္းေတာင္းမွ ပုပၸါးသို႕တက္ရာ ပုပၸါးအ၀င္ အတက္တြင္ပင္္ ၀ပ္ေရွာ့ဆရာအေျဖရွာမရေသာ ညပ္ေနေသာ ဂီယာေဘာကား အလုိလိုေနရာမွန္ျပန္ျဖစ္သြားေတာ့သည္ဆို၏။
လဆန္း(၇)ရက္ေန႕တြင္ ေက်ာက္ပန္းေတာင္းမွ မိတၳီလာအကူး မုံတိုင္ဆည္အလြန္ ၾကက္ပစ္ဆိုေသာရြာအနီးတြင္ ကားစစ္ေဆးရင္း မန္က်ည္းပင္ငယ္အရိပ္တြင္နားရင္းရပ္နားၾကသည္။
ထိုစဥ္ရြာဘက္မွ အရြယ္အားျဖင့္(၄၀)ခန့္မ်ွရိွျပီး ၀ါးခေမာက္ေဆာင္းထားျပီး ေပါက္ျပားကိုင္ထားေသာသူသည္  ဆရာေတာ္အနီးသို႕ေရာက္ေသာ္ ဂါရ၀ျပဳဦးခ်ျပီး တဖန္ မတ္တပ္ရပ္ကာ
(အရွင္ဘုရား- ေျမတို႕မည္သည္ ေရနွင့္မကင္းရပါဘုရား။ အရွင္ဘုရား၏ကိုယ္မွာလည္းပဲ ေျမဓာတ္(၂၀)တို႕ကို အမာခံထားျပီး တည္ေဆာက္ထားတာ ျဖစ္ေလေတာ့ ေရကိုမ်ားမ်ား ေသာက္ေပးပါဘုရား။
စ. ဓ. ဗ. ၀ ေလးမ်ဳိးတို႕တြင္-
စ- ဆိုသည္မွာ စၾကာ၀ဠာတစ္တုိက္လံုးကို ပုိင္က်ဳးံအစိုးရေတာ္မူေသာ ျမတ္စြာဘုရားပါ ဘုရား။
ဓ- ဆိုသည္မွာ ဓမၼစၾက္ာကို တရားဦးအျဖစ္ ေဟာၾကားေတာ္မူေသာ ျမတ္စြာဘုရားပါ ဘုရား။
ဗ- ဆိုသည္မွာ ေဗာဓိပင္နွင့္ေရႊပလႅင္ကို ေအာင္ျမင္ေတာ္မူေသာ ျမတ္စြာဘုရားပါဘုရား။
၀- ဆိုသည္မွာ ၀သုေျႏၵနတ္သမီး၏ သက္ေသျပဳျခင္းကို ခံယူရရိွေတာ္မူေသာ ျမတ္စြာဘုရားပါ ဘုရား။
သုိ႕ေၾကာင့္ အရွင္ဘုရားေသာက္သံုးမည့္ေရအိုး၏ ဖင္မွာ ၀ အကၡရာ ကြင္းေပးထားပါဘုရား။
၄င္းေရကိုေသာက္သံုးသည့္အခါ-
-      ပထမတစ္က်ဳိက္ေသာက္ -(ဗုဒၶဂုေဏာ အနေႏၱာ စိတ္ကပြား၊ အရဟံဂုဏ္ကို အာရံုထံုထားေပးပါဘုရား)
-      ဒုတိယ တစ္က်ဳိက္ေသာက္-(ဓမၼဂုေဏာ အနေႏၱာ စိတ္ကပြား၊ သြကၡာေတာဂုဏ္ကို
 အာရံုထံုထားေပးပါဘုရား)
-      တတိယ တစ္က်ဳိက္ေသာက္-(သံဃဂုေဏာ အနေႏၱာ စိတ္ကပြား၊ သုပၸရိပၸႏၶဂုဏ္ကို
 အာရံုထံုထားေပးပါဘုရား)
ေရွ႕ဆံုးမွတင္ေသာ ဂုဏ္ေတ္ာမွန္သမွ် အထြဋ္ဆံုး၊ အျမတ္ဆံုးမို႕လို႕ တင္ထားျခင္းပါ ဘုရား။
-  စတုတၳ တစ္က်ဳိက္ေသာက္-(မိဘနွစ္ပါးကြယ္လြန္သြားျပီးေသာ္မွ ၄င္းတို႕မ်က္နွာကို ျမင္ေအာင္ၾကည့္ျပီး ေသာက္ပါဘုရား)
-      -ပဥၥမမွာလည္း မိမိအား အက်ဳိးမ်ားေစေသာ ဆရာသမား ကြယ္လြန္ေသာ္မွ သူ႕မ်က္နွာ ျမင္ေအာင္ၾကည့္၍ ေသာက္ပါဘုရား။
o   တစ္ေန႕၊ တစ္ေန႕ ၀င္သေလာက္ ေသာက္၊ ဆန္႕သေလာက္ေသာက္ပါဘုရား။ ေရကို ေသာက္သျဖင့္ ဒုကၡမေရာက္ပါ။ တပည့္ေတာ္-ေန႕ဆို ရြက္အုိး နွစ္လံုးကုန္သည္အထိ ေသာက္သံုးေနပသည္။ တပည့္ေတာ္မ်က္နွာကို ေသေသခ်ာခ်ာၾကည့္ပါ ခုိင္းသျဖင့္ ၾကည့္မိရာ မ်က္နွာသည္ လန္းဆန္းျခင္း၊ ေသြးတုိ႕ျဖင့္ အနီသန္းျခင္းမ်ားကို ေတြ႕ရ၏။ ျပီးေသာ္-
o   အရွင္ဘုရားလိုသာသနာျပဳပုဂၢိဳလ္တစ္ဦးသည္နည္းဆက္သြားလွ်င္ သည္ေရေသာက္နည္းကား ကမၻာအထိ ပ်ံ႕နွံ႕သြားနုိင္ပါသည္ဘုရား ဟူ၍လည္း ရုတ္တရက္ေတြ႕ ငါတို႕ကို သာသနာျပဳ ပုဂၢိဳလ္ၾကီးဟူ၍ တပ္အပ္စြဲေနေခ်သည္ေကာ။
     ၄င္းနွင့္ပတ္သက္၍လည္း (တပည့္ေတာ္ယခင္ကအရက္သမားးပါ။ သည္နယ္မွာ သာသနာျပဳရဟန္းတပါးၾကြလာျပီး ဘုရားတည္လာရာမွ တပည့္ေတာ္လည္းဘုရားတည္ ထဲပါလာရတာပါဘုရား)ဟုဆို၏။
     ထိုစဥ္က ငါတို႕သည္လည္း ရဟန္းဘ၀(၁၃၄၁ ခု၊ ၀ါတြင္း၀ါကို ပယ္နွုတ္ထားေသာ္) (၆)၀ါ မွ်သာရေသး၏။ မဟာစည္၏ ရင္ေငြ႕ေတာ္ မခုိလွဳံရမီ ယခင္က သမထဆို သမထမွ တဇြတ္ထိုးက်င့္ဆဲမွ်သာ။
     ဆက္လက္၍လည္း ေရအက်ဳိးကိုညႊန္ေသး၏။
(အရွင္ဘုရားက သက္တမ္းတိုကာလ လူလာျဖစ္ရတာ အရွင္ဘုရားရဲ႕ သက္တမ္းနဲ႕အင္း၀ိဇၨာနွစ္ေသာင္းကစားသြားတဲ့ အင္းပညာကိုလည္း လိုက္မမီနိုင္ပါ။ ဓါတ္၀ိဇၨာေတြ ေျမာက္မ်ားစြာ ကစားသြားတဲ့ ဓါတ္ပညာတို႕ကိုလည္း လိုက္မမီနုိင္ပါ။ ေဆး ၀ိဇၨာမ်ား စီရင္သြားတဲ့ ေဆးအတတ္ကိုလည္း လိုက္မမီနုိင္ပါ။
     သည္ေရကို သည္လိုသာ အျမဲအစြဲ ေသာက္သံုး ေနပါလွ်င္ ေဆးမလို၊ အင္းမလို၊ ဓာတ္မလို၊ ေရွးပုဂၢိဳလ္တို႕၏ အရည္အေသြး အလိုလိုပင္ျပည့္မီလာပါလိမ့္မည္ ဘုရား။ သည္နည္းဟာ ေဆးေပါင္းခ်ဳပ္၊ အင္းေပါင္းခ်ဳပ္ပါဘုရား) ေလွ်ာက္ထားသြား၏။
     ထို႕ေနာက္ ၄င္းလည္း ခေမာက္နွင့္ေပါက္တူး (ေပါက္ျပား)ကိုင္၍ (ခေမာက္ကား ၄င္းအတြက္ လံုျခံဳဖုိ႕ ေပါက္တူးကာ ၄င္းစားဖို႕ စိုက္ပ်ဳိးရန္ ေျမကိုတူးဆြေပးဖို႕) ထြက္သြား ေလေတာ့၏။
     ငါတို႕သည္လည္း မိတၳီလာသို႕ခရီးဆက္ခဲ့၏။ ကားစက္လည္းမွန္ျပီ။ ၁၃၄၈ ခုနွစ္၊ နယုန္လဆန္း(၈)ရက္၊ တနဂၤေႏြေန႕၊ ေန႕(၃)နာရီခန္႕တြင္ စစ္ကိုင္းေတာင္ရိုး ျမန္ေအာင္ေခ်ာင္သို႕ ေခ်ာေမာစြာေရာက္ရိွၾကေတာ့၏။
    
ေရသည္ ေအးျမျခင္းကိုေဆာင္လ်က္ အႏၱရာယ္ကို ပယ္ဖ်က္၏။
ကန္က ေရနွင့္ အနႏၱေရကိုတြဲဖက္ေသာက္ျခင္း။
     စစ္ကိုင္း၊ ျမန္ေအာင္ေခ်ာင္သည္ ျမစ္ေရမ်ားကို စက္ျဖင့္တင္ကာ ေရကန္ၾကီးမ်ားျဖင့္ ေလွာင္ထားျပီး စစ္ကိုင္းေတာင္ရိုးရိွ ေခ်ာင္ေပါင္း(၄၀)ေက်ာ္မွ်ကို ဥဒကဒါနျပဳေပးေနေသာ သူ႕အက်ဳိးျပဳေခ်ာင္တစ္ေခ်ာင္ျဖစ္ဘိ၏။
     ထိုေခ်ာင္အေရာက္ ထုိေရကိုေသာက္မိေေခ်ေသာအခါ (၅)နွစ္မွ်စြဲကပ္ေနေသာ ေရာဂါမွာ (၅)ရက္တည္းျဖင့္ မွဳတ္လြင့္ပစ္လိုက္သို႕ ေပ်ာက္ကင္းသြားေတာ့၏။ မသိမသာမဟုတ္။ သိသိသာသာပင္။ ေရာဂါလက္က်န္မၾကြင္း၊ ကင္းကင္းရွင္းရွင္းပင္။ မထင္စရာေကာင္းေသာ မ်က္ျမင္တည္း။
-      အနႏၱတန္ခိုးရွင္ ငါးဦးတို႕၏ ေမတၱာဓါတ္ရည္ကား ငါ့စိတ္ကုိ ေအးျမေစ၏။
-      ေျမမွ ထြက္၍ ေျမသို႕ျပန္လည္သက္က်လာေသာ ပကတိ ဓါတ္ရည္ကား ငါ့ကိုယ္ကို ေအးျမေစ၏။
ေရမ်ားမ်ားေသာက္လွ်င္ က်င္ငယ္မ်ားမ်ားသြားရ၏။ အသြားမပ်င္းနွင့္။ ထိုက်င္ငယ္ရည္ေနာက္သို႕ သင့္ခႏၱာကိုယ္အတြင္းရိွ အပူဓါတ္မ်ားလည္း လုိက္ပါရကား ခႏၶာဘံု အပူကုန္ေစလိမ့္မည္။
       ေရမ်ားမ်ားေသာက္လွ်င္ ၀မ္းသြားလာရ၏။မ်ားသေလာက္ ၀မး္ေပ်ာ့ေျပာင္းျခင္း၊ အခ်ိန္ေစာစီးစြာ ထုတ္ေပးရျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ေပးရ၏။ အပူစဲသျဖင့္ အေအးဓါတ္ကဲလာျခင္း၏ သေကၤတေပကလား။ ထိုအခါ သင့္ခႏၶာကိုယ္ရိွ သင့္အသား၊ သင့္အေရမ်ားကိုကို္င္ၾကည့္လွ်င္ အခ်ိန္မေရြးေအးျမေနသည္ကို ေတြ႕ရေပလိမ့္မည္။
       ဤကား အေတြ႕ေရက အေတြ႕ေျမကို လက္ေတြ႕ကုစားျပျခင္းတည္း။
       တစ္ဖန္ ဘုရားနွင့္သံဃာ၏ ေစတနာသည္ေ၀ေနယ်တို႕အေပၚထားရိွတင္ပို႕ေပးရာ၌
တစ္ဦးတည္းေသာ သားအေပၚထားရိွေသာ မိခင္၏ ေစတနာနွင့္အတူတူပင္ရိွေခ်သည္။
     သည့္အတူ မိဘနွင့္ဆရာတုိ႕က မိမိတို႕၏ သား၊ တပည့္မ်ားအေပၚ တင္ပို႕ထားရိွေသာ ေစတနာသည္လည္း ဘုရားေစတနာနွင့္အတူတူသာ ရိွေခ်သည္။
     ဘုရားနွင့္သံဃာတို႕ လက္သံုးျဖစ္ေသာ ဓမၼဓာတ္အား၏ ေအးျမျခင္း၊ ၾကည္လင္ျခင္း၊ သန္႕ရွင္းျခင္း ဂုဏ္သတၱိမ်ားကလည္း မိခင္ထံရိွ ေမတၱာဓာတ္နွင့္ဘာမွ်မျခား တစ္သား တည္းသာရိွေခ်သည္။
     သည့္အတူ မိဘဆရာတို႕ထံရိွ ေမတၱာဓာသည္လည္း ၄င္းတို႕ သား၊ တပည့္မ်ားနွင့္ ပတ္သက္လာလွ်င္ ဘုရားစိတ္နွင့္တက်ိတ္တည္း တစ္ဥာဏ္တည္းသာ နားသက္ေခ်၏။
     ၄င္းငါးမ်ဳိးတို႕ ထားရိွ ထြက္ျပဴေနၾကေသာ ေမတၱာဓာတ္၊ ေစတနာဓာတ္မ်ားက ပို႕လႊတ္အားစေကး မည္မွ်ဟူ၍ လည္းေကာငး္၊ မီတာမည္မွ်ဟူ၍ လည္းေကာင္း၊ ခန္႕မွန္း တိုင္းဆျခင္းငွာ မတတ္သာရကား အနႏၱ-အဆံုးမရိွ၊ အပိုင္းအျခားမရိွ၊ အျခားမရိွ လိုသေလာက္လကၡံ၊ လကၡံသမွ်အျပည့္၊ အရိွန္သတၱိ ရိပ္သမွ် အရိွ။
     တစ္ဖန္ ထိုေမတၱာ၊ ေစတနာ အျပည့္ ကိုယ့္ဘက္ကိုယ္ မလွည့္ေသာ စိတ္ထားမ်ဳိးကား ဓမၼဓာတ္အား ပင္းလ်က္က သြင္းထားၾကျပီးေသာ ဘုရားနွင့္ သံဃာသည္သာ တစ္ေလာကလံုးအေပၚ ထားရိွနုိင္စြမ္းရိွ၏။ ထိုတစ္ေလာကလံုး သတၱ၀ါ အနႏၱတို႕အေပၚ၀ယ္ ေဆြမရိွ မ်ဳိးမရိွ၊ အရင္းလည္းမထား-အဖ်ားလည္းမရိွ၊ သူ႕သေဘာ ငါ့ဘာသာမရိွ၊ သူ႕အမ်ဳိး ငါ့အမ်ဳိးလည္းမသိ ပကတိေသာ သေဘာထားမ်ဳိးသာ ရိွေခ်၏။
     မိဘနွင့္ဆရာတို႕မွာ မူကား သူ႕သားနွင့္ကိုယ့္သားဟူေသာ ခြဲျခားမွဳ၊ သူ႕တပည့္ ကိုယ့္တပည့္ခြဲျခားမွု မကင္းနုိင္ၾကသျဖင့္ သူ႕တစ္ဖက္သား ကုိယ့္ဘက္သား အက်ဳိးတူ တစ္ခုမ်ဳိးကို ကို ေပးစားမည့္ၾကံေသာ္ ကိုယ့္ဘက္သားသာ သာေစ့ခ်င္တတ္သျဖင့္ ရတနာမထိုက္။
       ဆရာသည္လည္း သူ႕တပည့္၊ ကိုယ့္တပည့္ အရည္ခ်င္းျပည့္ အျပိဳင္ေပၚေသာ္ ထံုးစံအတိုင္းသာ ဘက္လိုက္တတ္ေခ်ရကား ရတနာမထိုက္ျပီ။ သားတပည့္အတြက္ သက္သက္သာတည္း။
       ရတနာစစ္ (ေရႊ၊ ျမ၊ ပတၱျမား၊ စိန္စသည္) တို႕မည္သည္ အမ်ားလကၡံရေသာ (အမ်ား အသံုးတည့္သျဖင့္ ျမတ္နုိးေသာ) အမ်ဳိးအစားတည္း။ စကၠဴေပၚမွင္နွိပ္ထားေသာ ေငြမ်ဳိးကား မဟုတ္ျပီ။ ဤကား ရတနာနွင့္ အနႏၱေရတို႕၏ သတ္မွတ္ခ်က္ ျခားနားခ်က္ သဘာ၀သာတည္း။
       ထုိတိုင္းမရ၊ ဆ၍မရေသာ အနႏၱစြမ္းအားရွင္မ်ား၏ ေမတၱာဓာတ္အား၊ ေစတနာ ဓာတ္အားမ်ားကို အယံုကိုးလ်က္က အကိုးပိုေလသူ ေ၀ေနယ်တို႕၏ စိတ္၀ယ္ ထိုဓါတ္အားမ်ား နားသက္စိမ့္၀င္ေနရကား ရိွသမွ် စိတ္သည္ ေအးျငိမ္းေနတတ္လွေခ်၏။ သုိ႕ေၾကာင့္အပူမကပ္သာ။ တစ္ဖက္၏ အာရံုအတိုက္ မိမိစိတ္ မခိုက္ေတာ့သျဖင့္ အာရံုေနာက္ထပ္ ကိေလသာရန္ မီးဓာတ္လည္း မဟပ္သာျပီ။
       ထိုသူ႕ေျပာစကား အမွားလည္းမပါ။ မတရားလည္းမပါ။ ေအးေဆးျငိမ္သက္လ်က္ပါ။ ထို သူ႕အလုပ္ အရွုပ္လည္းကင္း မဟုတ္လည္းကငး္၊ ရွင္းလင္းတိက်လ်က္ပါ။
       ထိုကံတို႕မွ ေပါက္ဖြားေသာ ၾကာပန္းေခၚအက်ဳိးေပးကား ေရမွ ၀ပ္ေသာ္မွ ေရမစြပ္ေတာ့ျပီ။
       ထိုအခါ အေၾကြးမတင္ေသာ အက်ဳိးေပးသည္ ဘယ္မွ်အထိ၊ ဘယ္ဘ၀အထိ ခန္႕မွန္းျခင္းငွာ မတတ္သာေတာ့ျပီ။
       ဤကား အေငြ႕ေရက အေငြ႕ေျမကို မ်က္ျမင္ျပဳစုေပးလိုက္ျခင္းတည္း။
       ထိုေရေသာက္နည္းကို ၾကာၾကာေသာက္လာေသာ္ ေရေသာက္ရာ၌ ကုသို္လ္စိတ္ သက္သက္ခ်ည္း တည္ေခ်ျပီ။ ျငိမ္ေသာစိတ္၊ ျငိမ္းေသာစိတ္ခ်ည္း နားသက္၍ေနခ်ျပီ။
       မိမိစိတ္ကို ထိုအနႏၱတို႕၏ ဓါတ္ရိပ္မ်ားက လႊမ္းမိုးလ်က္က ပံ့ပိုးေပးေ၀ေနပါသည္ကို ကိုယ္ေတြ႕အက်ဳိးခံစားရေလ သူ၏ယံုစိတ္သည္ ထိုအနႏၱတို႕အေပၚ၀ယ္ အထြဋ္အထိပ္သို႕ ေရာက္လာေစ၏။ အနႏၱဓါတ္ရည္၏ အစြမ္းသတၱိမ်ားကို မ်က္ျမင္ခံစားရေလသူ၏ ယံုစိတ္သည္လည္း မိမိ၏ အေပၚ၌ အခ်င့္ဥာဏ္ သန္လာေစေတာ့၏။ ထို အနႏၱငါးပါး
၏ ဓါတ္အားကို နွုတ္ပယ္ထားလိုက္လွ်င္ ငါဆိုသည္ကား အလကားတည္း။
      မိဘနွစ္ပါး၏ ေကြ်းေမြးေစာင့္ေရွာက္မွဳ၊ ဆရာ၏ျပဳျပင္ေပးမွဳ၊ သံဃာ၏ ေဟာညႊန္ လမ္းျပေပးမွဳ၊ ဘုရားပြင့္သျဖင့္ အမွန္တရား သိခြင့္ရျခင္းဟူေသာတရားေပၚမွဳ၊ ဤငါးခုတို႕၏ စြမ္းအားသတၱိနွင့္ ထိုသတၱိတို႕ေၾကာင့္ အက်ဳိးေပးမွဳကို နွုတ္ပယ္ထားလိုုက္ လွ်င္ ငါဆိုသည္ကား ဖိုးသုညပါကလားဟူ၍။



မွတ္ခ်က္။     ။ ဤစာစုသည္ မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး၏ ကိုယ္တုိင္ေရး အထၳဳပၸတိတြင္ ပါ၀င္ေသာအေၾကာင္းအရာတစ္စုျဖစ္ပါသည္။ ယခုအခါ ဆရာေတာ္ဘုရား ၾကီး၏ စာအုပ္မ်ားကိုသာ ထုတ္ေ၀ေသာ ေဥယ်ဓမ္စာေပတုိက္မွ ထိုစာစုတို႕အား အနႏၱေရ ဟူေသာစာအုပ္ငယ္ေလးမ်ားအျဖစ္ ရိုက္နွိပ္ထုတ္ေ၀လ်က္ရိွပါသည္။ ထုိစာအုပ္ငယ္ေလး အား ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး၏ (၇၂)နွစ္ေျမာက္ေမြးေန႕မဂၤလာတြင္ ဓမၼဒါနေ၀ငွေပးသည္ကို ေတြ႕ရပါသျဖင့္ က်မလည္း ဓမၼဒါနအလွဴရွင္ထံမွ တိုက္ရိုက္ေတာင္းယူခဲ့ပါသည္။
     အထက္ပါစာစုတြင္ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး ခရီးသြားေသာ ခရီးစဥ္အား အတိုခ်ဳပ္ထည့္ သြင္းထားပါသည္။ အေရးၾကီးေသာစာစုမ်ားအား မူရင္းအတုိင္းတင္ျပထားခဲ့ပါသည္။ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးသည္ ဤေရေသာက္နည္း မည္မ်ွအက်ဳိးရိွေၾကာင္းကို စိတ္နွလံုး ေအးခ်မ္းေစေၾကာင္း၊ အနႏၱ(၅)ပါး၏ ဂုဏ္ရည္မပါလွ်င္ ငါဆိုသည္မွာအလကားဟုပင္ မိန္႕ထားေပရာ အနႏၱ(၅)ပါး၏ ဂုဏ္သည္မည္မွ်ၾကီးမားသည္ကို မွန္းဆနုိင္ေပသည္။
     အနႏၱေရေသာက္နည္းကား ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးေထာက္ခံထားေသာ ေရေသာက္နည္း တည္း။



0 ဖတ္သူမ်ားေျပာစကား:

Post a Comment

သိတာေလးေတြ ရွယ္ေပးပါဦး

သိတာေလးေတြ ေျပာခဲ့ပါဦး

Popular Posts