Wednesday, July 4, 2012

သီးခံျပီး ဖတ္ရွဳၾကတဲ့ သူမ်ားကို ေက်းဇူးတင္ရိွပါတယ္

့ က်မရဲ့ဘေလာ့ေလးမွာ ဆရာေတာ္ၾကီးမ်ား၏ ကို္ယ့္ေတြ႕ျဖစ္ရပ္မ်ားနဲ့ နာမ္ေလာကအေၾကာင္း၊ ဆရာေတ္ာၾကီးမ်ား မွတ္သားဘြယ္အဆိုအမိန့္မ်ား၊ ထူးျခားတာေလးေတြတရားေတြတင္ဘုိ့ စိတ္ကူးထားပါတယ္။ သို့ေသာ္ က်မရဲ့ဘေလာ့ေရးတာ မကြ်မ္းက်င္တဲ့အတြက္ သားငယ္ အာကာျဖိဳးက ဘေလာ့ကို လွတပတေလး ျဖစ္ေအာင္လုပ္ေပးတာေတာင္မွ က်မက ေလဘယ္ေလးေတြကို ေကာင္းေကာင္းမထည့္နုိင္တာတို့ စာက်န္တာေလးေတြတို့ မသပ္မရပ္ေလးျဖစ္ေနတာတို့ကို ခြင့္လြတ္ေပးေစလိုပါတယ္။
က်မဟာ အားေနတဲ့ကာလမွာ လြန္ခဲ့တဲ့နွစ္ေပါင္းမ်ားစြာထဲက ေရးျခင္တယ္လို့စိတ္ကူးျပီး စိတ္ကူးထဲစာေရးခဲ့တာ ေလးေတြကို ရသေလာက္တင္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ မအားတဲ့အခါမွာ ေရးဘို့ အားယူရမွာမို့ပါ။ မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး၏ ေရွ့တန္းမွဴးနဲ့တိုက္စစ္ဆင္ျခင္းကိုေတာ့ ဖတ္ျဖစ္ေအာင္ ဖတ္ျပီးအားေပးလိုက္ပါဦးေနာ္။ ဘာလို့ဆို သခၤန္းစာယူစရာ က်မတို့ရဲ့အျဖစ္အပ်က္ေလးမို့ပါ။
က်န္းမာခ်မ္းသာ ေဘးဘယာ(သဘာ၀ေဘးအပါအ၀င္)ကင္းရွင္းၾကပါေစ
ေမတၱာျဖင့္

0 ဖတ္သူမ်ားေျပာစကား:

Post a Comment

သိတာေလးေတြ ရွယ္ေပးပါဦး

သိတာေလးေတြ ေျပာခဲ့ပါဦး

Popular Posts