(အေပၚပံုျဖင့္ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးမ်ားအား ရိုေသစြာ ဦးခိုက္ပူေဇာ္လိုက္ပါ၏)
ဒုကၡကိုေက်ာ္လိုသူသည္ ဒုကၡေပၚဒုကၡထပ္၍သတ္ျဖတ္နုိင္မွ ေက်္ာလႊားလြတ္ေျမာက္နုိင္၏။
ဒုကၡ၏အဖိကိုမခံလိုသူသ္လည္း ဒုကၡကိုဒုကၡမွန္းသိ၊ ဒုကၡ၏ပရိယာယ္ကို မ်က္ကြယ္ျပဳနုိင္မွသာ သက္သာခြင့္ရနုိင္ေခ်၏။
လူသားအားလံုးတို့သည္ ဒုကၡကိုေၾကာက္သည္ကာားမွန္၏။ သို့ေသာ္ ဒုကၡကို မရင္ဆိုင္ မသတ္ျဖတ္၊ ေၾကေအးခြင့္ လာဘ္ျဖင့္လက္သပ္ေမြးထားတတ္ၾက၏။ အက်ဳိးဒုကၡကို ေတာက္ေခါက္လ်က္ အေၾကာင္းဒုကၡကို ကားေတာက္ေလ်ွာက္ပင္ ေပါင္းဖက္ထားတတ္ၾက၏။ တစ္ဖက္က ဒုကၡမေပးလွ်င္ပင္ မေက်နပ္ျခင္ျပီ။
ဘ၀ဒုကၡ၏ အေၾကာင္းခံကား ၀မ္းစာတည္း
ကာမဒုကၡ၏ အေၾကာင္းခံကား အာရံုငါးပါးတည္း
ထိုတြင္ ဘ၀ဒုကၡ၏ဆိုးက်ိဳးျဖစ္သာ ၀မ္းဗိုက္၏ဆာေလာင္မွဳျပင္းျပလာလ်ွင္ ထို၀မ္းဗိုက္ဟူေသာငယ္နုိင္ကို ကို္င္လ်က္က ရသာေျခာက္ပါး ခ်ဳိ-ခ်ဥ္-ငန္-စပ္ခါး အစားဆက္ေပးၾကရေလရာ ၀မ္းပူကိုကား ေမ့၊ အစာကိုသာ အၾကိဳက္ေတြ႕ေစ၏။ ထိုအစာၾကိုက္သမား ၾကိုက္စာကိုကား ေတာက္ေလ်ွာက္ရက္ဆက္ ဖက္ထားမိျပီးျပီ၊ မေကာင္း၍ စားရာမွ စား၍ေကာင္းအျဖစ္သို့ ေျပာင္းျပန္အလွန္ခံလိုက္ရျပီ။
တဏွာတကာ့ တဏွာမ်ားတြင္ ရသတဏွာသည္ အဆိုး၀ါးဆံုးတည္း။
ရသာတဏွာသည္ပင္ တဏွာအားလ့ုးတို့ကို သိမ္းက်ဳံးျပဳျပင္ ဖန္တီးရွင္တည္း။
ထို ရသာ၏အေထာက္အပံ့ ခိုင္ခန့္စြာ မရရွာေသးေသာ ကေလးသည္ အျခားတဏွာ ဘာကိုမ်ွမပူဆာတတ္။ ထိုရသာက ကူပံ့ေထာက္ေပးသေလာက္ ကိုယ္ခႏၱာက ၀ါးျမိဳေခ်ညက္မေပးနုိင္ျပီ ျဖစ္ေသာ သက္ၾကီးရြယ္အို သည္လည္း အျခားတဏွာ ဘာကိုမ်ွမသာယာနုင္။
ေသြးဆူအသားတိုးလ်က္က ရိုးတြင္းျခင္ဆီဘက္ ဆက္၍ ဆက္၍ အးျဖည့္ေပးနုိင္စြမ္း ရိွလာသျဖင့္ ထိုရိုးတြင္း ျခင္ဆီတို့သည္ ငယ္ထိပ္ထက္သို့တက္၍ ဥေဏွာက္အကြက္ ကြက္ျပည့္ ၀င္ေရာက္ေလေသာအခါ ေသြးဆူတုိငး္ ႏွလံုးေသြးလွဳပ္ရွားေပးရ၏။ နွလံုးေသြး လွဳိင္းၾကက္ခြပ္တိုင္းသည္လည္္း သသည္ေျခေသြးမ်ား လွွ်ံတက္ကာ အသဲျပင္မွ တစ္ဆင့္ တစ္ကိုယ္လံုးရိွ လ်ွံတက္ေသာအခါ တစ္ကိုယ္လံုးရိွ မေနာအၾကည္ဓာတ္၊ ေဇာအမွီဓာတ္အားမ်ားလည္း နုိ္းၾကားတက္ၾကြလာ၏။
(မဟာ ေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး၏ ရတနတၱယ ေဇာတိနိကထာ။ စာ-၁၅၀-၁၅၁ မွ။ ရတနာစစ္တမ္း။ ပကိဏၰက ေလခကၡႏၶကထာမွ)
0 ဖတ္သူမ်ားေျပာစကား:
Post a Comment
သိတာေလးေတြ ရွယ္ေပးပါဦး