လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးေျပာသလို
ဘုရားရွစ္ခိုးတာေတာင္ ၾသကာသေျဖာင့္ေျဖာင့္မရွစ္ခုိးနုိင္ဘူး။ ဘုရားရွစ္ခိုးတဲ့စကားလံုးတိုင္းအဓိပ¸ါယ္မသိဘူး ဘုရားရွစ္ခုိးတိုင္း ဘုရားဆီစိတ္မေရာက္ဖူး။
ပူလြန္းလို႕ပ်ံ႕ေနတာ။ ဥဒၵစၥေခၚတာ။ တသက္လံုးသံုးေနတာကိုး ဒုကၡေပးခံရတာဘဲေပါ့။ နွဳတ္သီးတို႕ ေခါင္းေတြက ပူလာေတာ့ ေလာဘနဲ့ေဒါသကေတာ့ ၾကိဳက္ေတာ့လည္း ၾကိဳက္သေလာက္
မၾကိဳက္မၾကိဳက္သေလာက္ ကားနဲ႕ေျပာရင္ေတာ့ ၾကိဳက္ၾကိဳက္သေလာက္
လီဗာနုင္းရင္နင္းတာ ဆီကုန္တယ္ေနာ္။ မၾကိဳက္ေတာ့လည္း မၾကိဳက္သေလာက္ လီဗာနုင္းရင္နင္းတာ
ဆီကုန္တယ္ေနာ္။ ေမာဟက ကလပ္ ဘရိတ္ေလာက္ဖဲ။ ေဒါသနဲ႕ေလာဘက လီဗာေနာ္။ အဲဒီလို ပြက္ပြက္ဆူထားတဲ့
သူဟာ မလြယ္ဘူးေနာ္။ ကိစၥတခုအေပၚ တည့္တည့္မက်နုိင္တဲ့အတြက္ ဘယ္ဟာမွတိတိက်က်မရိွဘူး ခ်ီတုန္ခ်တုန္နဲ႕ခ်ည္းျပီးရမယ္။
အဲဒါေမာဟဘဲ။( တပည့္ေတာ္ ဆရာေတာ္ဆီလာဘို႕ခ်ီတံုခ်တံုျဖစ္တယ္)။ နင္တုိ့ မလာေလ ငါခ်မ္းသာေလ။
အခုဘဲေမာျပီ။ မလာရင္ရမယ္။ လာရင္မရဘူး။ နင္တုိ႕ေပးရမဲ့ဟာ ငါက
အခုက ပါးစပ္ကအန္ထုတ္ေနရတယ္။ နင္တုိ႕မလာရင္ နင္တို႕ကိုေပးေနတာဘဲ နင္တို႕မလာတဲ့အခ်ိန္
ငါကအားထုတ္ေနတဲ့အခ်ိန္၊ အဲဒါ ျမန္မာ့အသံလြင့္ ေနတဲ့အခ်ိန္ဘဲ။ အခုျမန္မာ့အသံရပ္ထားရတယ္။
တနလၤာေန႕မို႕။ ငယ္တံုးက တနလၤာေန႕ရပ္တာကိုး။ အမိွဳက္ေတြဖုံးေနေတာ့ အက်ဳိးေပးမဲ့ကံက
မေပးေတာ့ဘူး။ ဟုိဘက္က အေလာဘနဲ႕လုပ္ခဲ့တာကို နင္တို႕ကေလာဘနဲ႕လုပ္ေတာ့ ဘယ္ရမလဲ။ နင္တို႕ဘာေတြညာေတြလုပ္ျပန္ေတာ့
ေလာဘ လိုျခင္စိတ္နဲ့လုပ္တာ။ လိုျခင္စိတ္နဲ့ၾကိဳးစားတာ။ ဥာဏ္နဲ႕ ၀ိရိယက ေရွ႕မတိုးဘူးဟဲ့။
ကိုယ့္ဆီကေလာဘနဲ့လုပ္တာ အေလာဘနဲ့လုပ္တာမဟုတ္ဖူး။ ေလာဘခိုင္းတာ မလုပ္နဲ့။ ေလာဘအစား ဆႏၵလို႕ေခၚတယ္။
ရျခင္တာေလာဘ။ ၾကိဳးစားျခင္တာဆႏၵ။ ဆႏၵအားၾကီးမွ ၀ိရိယလိုက္တာ။ဆႏၵမပါမျဖစ္ဘူး။ ဆႏၵရိွရမယ္
ေလာဘမရိွရဘူး။ ၾကိဳးစားျခင္တာ ဆႏၵ။ ရျခင္တာေလာဘ။
ရျခင္တုိင္းရတာမွတ္လို႕ ၾကိဳးစားမွရတာ။ ၾကိဳးစားတဲ့ေနရာမွာ ဆင္ကန္းေတာတိုး မျဖစ္ေစရဘူး။
ဥာဏ္အျမဲတမ္းဦးစီးရမယ္။ လူလူလူ။ တိရစၦာန္က ဥာဏ္ဦးစီးမဟုတ္ဖူး ကံဦးစီးတာ။ ဒုိ့လူက
ဥာဏ္ဦးစီးရမယ္။ ဥာဏ္ဦးစီးေတာ့ သက္သာတယ္။ ဥာဏ္ဦးစီးေတာ့ ခ်မ္းသာတာေပါ့ ။ ဥာဏ္ဦးစီးေတာ
့ အစြဲအထင္းမက်န္ရစ္ဘူးေပါ့။ အိုးပူကိုင္တဲ့အခါအပူသက္သာသလို။ ဥာဏ္ေလးခံျပီးကို္င္ေတာ့ သက္သာတယ္ေပါ့။ အိုးပူကိုင္ေတာ့
နင္တို့ဒီအတိုင္းကိုင္လား။ ပူမွာေပါ့။ အဲဒီေတာ့လက္ခုပါရတယ္။ ဒီေတာ့ ဥာဏ္လက္ခုပါရတယ္။
ညာဥ္အတိုင္းလုပ္ေနရင္ လူမဟုတ္ေသးဘူး။
ညာဥ္္ဆိုတာ
ခႏၶာငါးပါးထဲကဓါတ္စြဲရာပါတာ။ ၾကိဳက္ရင္ ၾကိဳက္ဖို႕ဘဲသိတာ က်န္တာဘာမွမသိဘူး။ မုုန္းရင္
မုန္းဘို႕ဘဲသိတယ္ ဘာမွမသိဘူး။အဲဒါညာဥ္။ သညာတ္ခႏၶာနဲ့သြားတာ။
သတိနဲ့သြားတဲ့ဟာက ဥာဏ္ကိုသြားတာ။ သတိပါမွ လူ။ သတိမပါ သညာအမွတ္နဲ့ဆိုရင္ ဆင္မၾကီးနဲ့ဘာမွမထူးဘူး။
ေတြ႕လိုက္လား ဆင္မၾကီး။ ျပံဳးျပံဳး ျပံဳးျပံဳးနဲ႕။ သူမ်ားခုိင္းတာ လုပ္ေနရတာ။ သတိမပါရင္
နင္လည္း ဆင္မၾကီးနဲ့ဘာမွထူးမွာ မဟုတ္ဖူး။ နင္ေကာ။ (မသိပါဘူးဘုရား)။ ညာဥ္နဲ့သြားရင္မဟုတ္ေသးဘူး။
ဥာဏ္နဲ့သြားရမွာ- ၀ိရိယၾကီးလည္း ဆင္ကန္းေတာတိုးမလုပ္ရဘူး
ဥာဏ္အျမဲတမ္းဦးစီးရတယ္။ ဥာဏ္ဦးစီးတဲ့ပုဂိဳလ္ဟာ သက္သာတယ္ အစြဲအထင္းမက်န္ဘူး။ ေရထဲသြားတဲ့ု
ေျခရာလို နွုတ္တာနဲ့ ေျခရာေပ်ာက္ေစရမယ္။ လူက
လူ႕အာရံုခံစားရမယ္။ ခံစား။ ဘုရားက မပိတ္ပင္ပါဘူး။ လူ႕အာရံုကိုခံစားပါ။ ကိုယ္ခံစားေနတာကို
သတိနဲ႕မွတ္သံုးရတာ။ ကိုယ္ေကာင္းတယ္ထင္ျပီးလုပ္ေနတာကို သတိနဲ့ခံစားလိုက္ စမ္းပါအဲဒါဥာဏ္။
ေကာင္းတယ္ ဆိုတာလည္းသိမယ္ မေကာင္ဘူးဆိုတာလည္းသိလာတာ ဥာဏ္။ အက်ဳိုးရိွလား အက်ဳိးမဲ့လားသိလာမယ္။
ေလာဘ မပါေၾကး။ ဥာဏ္နဲ့သြားတဲ့ပုဂႎုလ္ကမွ
အမွတ္ျမဲလာမယ္။ အဲဒါမွ ေရႊေတြက ပြင့္လာမွာ။ ဥာဏ္နဲ့ေတြ႕မွ ေကာင္းတာလုပ္ထားတဲ့ကုသိုလ္က ဥာဏ္နဲ႕ျပန္ဆြဲမွ
ပြင့္လာတာ။ ေနာက္ကပါလာရင္ေတာ့ တာ၀န္ယူတယ္ ေရနံကို ေရနံနဲ့ဆြဲသလို ။ ေနာက္က ပါမလာရင္ေတာ့
ဘာမွလုပ္လို႕မရဘူး။
ဒို႕က်ဳိက္လတ္မွာဘုရားတည္တုနး္က
ေရနံတူးတာ (၁၀) လက္မပိုက္ၾကီးထဲ ေရနံအျပည့္ထဲျပီး အဲဒီပိုက္ၾကီးကို ေအာက္ထဲထည့္ျပီး
ေရနံကို ေရနံနဲ့ျပန္စုတ္ယူတာတဲ့။ နင္တုိ႕ေလာဘနဲ႕လုပ္ေနလို႕မရတာ။
ေအာက္က ကန့္လွန္႕သြားေနတဲ့ေရနံကို ေရနံနဲ့ဓါတ္တူၾကီးျပန္စုတ္တာ။ အဲဒီမွထြက္လာတာ။ ေကာင္းမွဳနဲ႕ခံထားတဲ့
ကုသိုလ္ကို ေလာဘနဲ႕လုပ္ေနတာေၾကာင့္ ပြင့္သင့္တာေတြမပြင့္တာ။ ေရနံကို ေရေမႊးနဲ႕စုပ္ယူလို႕ရမလား။
ေရနံကိုေရနံနဲ့ဘဲ စုပ္ယူရသလို ကုသိုလ္ကို ကုသိုလ္နဲ့ဘဲ ျပန္စုပ္ယူရတယ္။ ေလာဘအစား ၀ိရိယတိုး
ဆႏၵတိုးလိုက္စမ္းပါ။ နင္တို့ရိွတဲ့ ေနာက္က ေနာက္ေၾကာလိုက္လာမွာဘဲ။ ေရနံကို ေရနံနဲ့ဓါတ္တူၾကီးစုပ္တာမဟုတ္လား။
နင္တို႕ေကာင္းမွဳကို ေလာဘနဲ႕လုပ္ေနလို႕မရတာ။ အဲဒီလိုမေပၚတာကို သံဃာက တာ၀န္ယူနုိင္ပါတယ္။
ပြင့္သင့္ပြင့္ထုိက္တာ ပြင့္ပါတယ္။ ေနာက္က ဘာမွမရိွတာကို
ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ။ ေရနံမရိွတာကို ေရနံသြားရွာလို႕ရမလား။
0 ဖတ္သူမ်ားေျပာစကား:
Post a Comment
သိတာေလးေတြ ရွယ္ေပးပါဦး