ယခုကဲ့သို႕ ဇြဲ၊ လံု႕လ၊ ၀ီရိယ အဓိဌာန္တို႕ျဖင့္ ပါရမီကိုျဖည့္က်က္ခဲ့သည္မွာ နွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ |
ိ
ဆရာေတာ္ုဘုရားၾကီးငယ္စဥ္မွာ- မလြယ္ကူေသာအရာတို႕မွာ ပါရမီအခံနွင့္ ဇြဲ၊ ၀ီရိယတုိ႕ျဖင့္ ေက်ာ္ျဖတ္သြံားခဲ့ပါသည္။ |
စိတ္ဆိုေသာ ထိုစကား ဆန္းၾကယ္ျခင္း သေဘာတရားကို ညႊန္းဆို၏။
- စိတ္ဆန္းလ်ွင္ ကံလည္း ဆန္းမည္။
- ကံဆန္းလာသေလာက္လည္း စိတ္လည္း ဆန္းေပဦးေတာ့မည္။
၃၆ လက္မ၊ ၄၈ လက္မရိွ ေဘာင္ခတ္ပိတ္ကားေပၚတြင္
ပန္းခ်ီဆရာ စိတ္ကူးျဖင့္ ေဆးခ်ယ္သြင္းလိုက္ရာ ေတာေတာင္နွင့္ ေတာတြင္းေန သဘာ၀ သရုပ္စဥ္
ပီျပင္လာေစသည္။ ျမိဳ႕ေတာ္နွင့္ ဆင္၊ ျမင္း၊ ရထား မင္းမိဖုရား သရုပ္စဥ္ ပီျပင္လာေစ သည္။
သည့္ပမာလ်ွင္ …. ဥတု၊ အာဟရတို႕က အေျခခံ၊
ကံစိတ္တို႕က ျပဳစီမံမ်ားျဖင့္ သတၱေလာကၾကီးကို စိတ္ကူးယဥ္ေျခမွုန္းလိုက္ရာ တိရစၦာန္
ေလာကၾကီး၏ မ်ဳိးရိုးဗီဇမ်ား ကြဲျပားလာရသည္။
ငွက္ကေလးမ်ား၏ အေမြး၊ အေတာင္ မည္သူကမွ်အေရာင္မဆိုး၊
ေဆးမျခယ္ရပါဘဲလ်က္က ေတာက္ေျပာင္ေစ၏။
ငွက္ကေလးမ်ား၏ အလံုးအထည္ မည္သူကမွ် ခြဲတမ္းမခ်ပါဘဲလ်က္က
အေသးအၾကီး ကြာျခားခ်က္ ေပၚထြက္လာေစ၏။ စိတ္အၾကံ၊
ကံအေထာက္ သဘာ၀က ေျမွာက္ေပးလိုက္ ျခင္း။
ထိုတိရစၦာန္မ်ား မိခင္ ေမတၱာကို အရင္းခံ၍
ေကာင္းကံမ်ားက မစီမံေသးသမွ် တိရစၦာန္ဘ၀က ေရွ႕မတိုး။
ေမာဟၾကီးစုိး၊ ေလာဘ ေဒါသက အားကိုးရေနေသာ
ေသာေၾကာင့္၊
ထိုမွာပင္….
- ၀မ္းလြယ္
ဥခြံေမြး၊ ဘ၀သို႕လည္း ၀င္ခြင့္မ်ားမ်ား ရလာျပီ။
- သားသမီးမ်ား
ေမတၱာ၊ ကရုဏာမ်ားလည္း ေစြျဖိဳးလာေနျပီ။
- သားသမီးမ်ား၏
အသက္ေမြး၀မ္းေက်ာင္းမ်ားကိုလည္း ေထာက္ပံ့ကူညီေနျပီ။
- သားသမီးမ်ား၏
အသက္ေဘး၊ ၀မ္းမီးေဘးကိုလည္း ကာကြယ္ေပးေနျပီ၊ ထုိသူေကာင္းျပဳက်င့္စဥ္မ်ား ထြန္ကားေနသည့္အျပင္…
- လူသူမ်ားက
မိမိတို႕ဆီ အလာမ်ား၍ အေတြ႕အထိမ်ားလာျခင္း
- လူသူရိွရာသိုက
မိမိတိုကက အသြားမ်ား၍ အေတြ႕အထိမ်ားလာျခင္း
ထိုအေတြ႕အထိမ်ားေနာက္ ေ၀ဒနာ၊
တဏွာ၊ ဥပါဒါန္မ်ားကပါ ေထာက္ပို႕လိုက္ေသာအခါ…
တိရစၦာန္မွ လူသို႕ အဆင္ျမင့္ ကူးခြင့္သာခဲ့ျပီ။ ကံစိတ္တို႕၏ အေထာက္အပံ့ျဖင့္ လူပန္းခ်ီကား ေရးျပီးသြားျခင္း။
နိယာမဟူေသာ သဘာ၀တာ၀န္ လြန္ဆန္မရျခင္း၊ ငါးမ်ုိးတုိ႕တြင္ ဗီဇနိယာမလည္း တစ္ခုအ၀င္ အပါျဖစ္ရာ….
- ၾကြက္ၾကီးလာသျဖင့္
၀က္တက္ျဖစ္ျခင္း အစဥ္အလာမရိွ။
- ၀က္ၾကီးလာသျဖင့္
ကြ်ဲတက္ျဖစ္ျခင္း အစဥ္အလာမရိွ။
- တစ္ဖန္
ဆင္ငယ္မ်ဳိးျဖစ္ေနသျဖင့္ ကြ်ဲ ျဖစ္သြားသည္လည္း မရိွေခ်။
အ၀ိဇၨာခံ
ကံစိတ္တို႕က တိရစၦာန္။
၀ိဇၨာခံ
ကံစိတ္တို႕က လူသံုးမ်ဳိး။
ဤ
သဘာ၀ နိယာမ၊ ဗီဇနိယာမ အစဥ္အလာရိုးမ်ားကိုလည္း မည္သူမ်ွ ခ်ဳိးေဖာက္ လြန္ဆန္၍ မရစေကာင္းေခ်။
၀ိဇၨာတံခြန္ထူ လူျဖစ္လာလ်ွင္ကား-
-ေအာက္ကံဆန္းမ်ားက
ေအာက္ဘံုခန္းမ်ား တည္ေဆာက္ေပးၾကမည္။
-
အထက္ကံဆန္းမ်ားက အထက္ဘံုခန္းမ်း တည္ေဆာက္ေပးၾကမည္။
-
အထက္စ်ာန္ဆန္းမ်ားက အထက္ဘံုခန္းမ်ား တည္ေဆာက္ေပးၾကမည္။
-
ကံ စ်ာန္ပယ္ဖ်က္ ဥာဏ္သက္မ်ားက အရိယာဘံုခန္းမ်ား တည္ေဆာက္ေပးၾကမည္။
လူသည္ အေရာင္းအ၀ယ္အားလံုးတို႕၏ ဇံုတည္း။
- အထက္ပါစာစုကား မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး၏ ပီတိမွသည္ ဘ၀ပန္းတုိင္ဆီသို႕မွ ျဖစ္ပါသည္။ ထိုစာအုပ္တြင္ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးသည္ ေမးခြန္းမ်ားျဖင့္ မိမိကိုယ္ကိုစစ္ရန္ ေနရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားတြင္ ေဖာ္ျပထားေပသည္။ ဘယ္ကလာတာလဲ။ ဘယ္သို႕သြားမွာလဲ ဆိုသကဲ့သို႕
- ငါသည္အထက္က လာသလား၊ ေအာက္က လာသလား သိရမည္။
- ငါသည္ အထက္ျပန္မွာလား၊ ေအာက္ျပန္မွာလား သိရမည္။
- ကိေလသာနွင့္ မိတ္ဖက္လား ၊ ၇န္ဖက္လားဟု လည္းေကာင္း။
မိမိကုိယ္ကို စစ္တမ္းထုတ္ရန္
ညႊန္းထားေပသည္။ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးသည္ တရားေဟာလ်င္လည္း စာအရ တိရစၦာန္ဘ၀က မ်ားတယ္ဟု ထည့္ေဟာေလ့ရိွသည္။
လူအနားနီး လ်င္ လူဘက္စိတ္သန္တတ္လို႕ လူ႕ဘ၀ေရာက္လာေသာ သာဓကအားျဖင့္ ေမတၱာရွင္ အရွင္ဇ၀နသည္
မိမိဘ၀ေနာက္ေၾကာင္းကို တရားေဟာလ်င္လည္းေကာင္း၊ စာအုပ္ထဲတြင္ လည္းေကာင္း ေဖာ္ျပထားသည္။
အလားတူ ဖားေအာက္တြင္ တရားထိုင္သူအေတာ္မ်ားမ်ားသည္ က်င့္စဥ္အရ ဘ၀ေနာက္ေၾကာင္းကို ျပန္လွန္ခ်ိန္ထိုးၾကည့္ေလ့ရိွၾကရာ၊
အမ်ားအားျဖင့္ ထိုေယာဂီမ်ားသည္ ဘ၀ေနာက္ေၾကာင္းမ်ားကို ေၾကာက္ရြံ႕တုန္လွဳပ္ေသာစိတ္ျဖင့္
မယ္သီလရင္၊ သံဃာမ်ားဘ၀သို႕ ကူးေျပာင္းကုန္ၾကသည္ကမ်ားပါသည္။ ပညာတတ္မ်ား အေတာ္မ်ားမ်ား
ဖားေအာက္ကထြက္လာလ်င္ အျပီးအပိုင္သံဃာ။ မယ္သီလရင္မ်ား ျဖစ္ကုန္ၾကသည္။
က်မတို႕ကားမသိေတာ့မေၾကာက္ၾက၊
က်မတို႕အသိကား အၾကားသိ၊ သုတသိျဖစ္ေနရကား ေမာဟ၊ ေလာဘ။ ေဒါသမ်ားလြမ္းမိုးထားေသာ အ၀ိဇၨာဖက္မ်ားေသာလူမ်ားသာျဖစ္ေနၾကကုန္၏။
အထက္လား ေအာက္လား လက္မွတ္မေသခ်ာေသာဘ၀။
ေနာက္အသက္ရလာေသာ္ လူမသံုး၊ သူမသံုး၊ အညြန္႕တံုး ရြက္ေၾကြခ်ိန္မ်ားခ်ည္းျဖစ္ၾကရာ
- အဘုိးၾကီး စိတ္တို
- အဘြားအို စကားမ်ား
- အညြန္႕တံုးခ်င္း အခ်င္းမ်ားျခင္းျဖင့္သာ အခ်ိန္ကုန္ၾကရမည္။
- ဘုရားဘက္စိတ္ေရာက္ ထင္သေလာက္မေပါက္။ တရားဘက္စိတ္ေထာက္ ထင္သေလာက္ မေပါက္။ သို႕ေၾကာင့္အိုမင္းေမ်ွာ္၊ ေသမင္းေမ်ွာ္ ကာလျဖင့္သာ အခ်ိန္ကုန္ၾကေတာ့မည္။
- ဂဏန္းဖမ္းတတ္၊ အျမတ္ခ်ည္းက်န္မည္။
- ဂဏန္းဖမ္းမတတ္၊ အညွပ္ခ်ည္းခံရမည္။
- ဂဏန္းအညွပ္ခံရသူ၏ ထိုတစ္ဘ၀ လူျဖစ္ပါလ်ွက္ လူသက္ကင္းဆိတ္ရကား ေနလည္း အလကား၊ ေသလည္း အလကားသာ။ ဟူ
ဂဏန္း ေကာင္းေကာင္းမဖမ္းတတ္ေသးေသာ က်မတို႕ကဲ့သို႕ေသာ
အရြယ္ရလာာျပီး ဂဏန္းအညွပ္ခံရမည့္ သူမ်ား (ဆရာေတာ္ဘုရားစာစုဖတ္၍ သံေ၀ဂ ရမရေတာ့မသိေပ-
သံေ၀ဂ ရမလား၊ ေျမးထိန္းေနမည္လားမသိ) ေထာပနာျပဳထား အလကားလူ ဟုဆိုခဲ့ပါျပီရွင္။
0 ဖတ္သူမ်ားေျပာစကား:
Post a Comment
သိတာေလးေတြ ရွယ္ေပးပါဦး