ဓေမၼသက-
သီလသည္ ဖြင့္ထားျခင္းမဟုတ္။
ေစာင့္စည္းပိတ္ဆို႕ျခင္းဆိုသည္ကို သင္လက္ခံနိုင္ေလာက္အံ့ထင္၏။ အာရံုကိုမျဖတ္ေတာက္ပါဘဲ။
အာရံုေနာက္လိုက္စားေနသမွ် သင့္သီလသည္ စင္ၾကယ္ေသာ သီလမ်ဳိး မျဖစ္လာေသးဆိုသည္ကိုလည္း
သင္သေဘာေပါက္အံ့ထင္၏။ သီလဟူသည္ အေလ့အက်င့္ယူျခင္း ဆိုသည္ကိုလည္း သင္သေဘာေပါက္သင့္၏။
ထိုအေလ့အက်င့္ကား စိတ္၏ေလ့က်င့္ျခင္းဆုိသည္ကို လည္း သင္သိုမွီထားသင့္ေသး၏။
အကယ္တိတိ
သင္ကား သီလမွပါရမီသို႕ တက္လုိလ်ွင္-
သင့္စိတ္ကို
သတိအေစင့္ထား ႏြားေက်ာင္းသား ႏြားေက်ာင္းသားဘိသို႕ ထိန္းေက်ာင္းပါေလ။ သင့္ကို ဘယ္သြားမလို႕လဲ
အမ်ားကေမးရာ သင္သည္ ေက်ာင္းသြားမလုိ႕ဟူ၍ အေျဖေပးတတ္လွေခ်၏။ ေက်ာင္းသို႕ ေရာက္ေသာ္ သင္ကား
မေက်ာင္းျဖစ္ခဲ့ေခ်။ ထိုေက်ာင္းသည္လည္း စိတ္ထိန္းေက်ာင္းရာ ေက်ာင္းကားျဖစ္မလာျပီ. ေက်ာင္းဆိုေသာ
အမည္နွင့္လည္း မလိုက္ဖက္ျပီ။
သင္သည္ ယေန႕တစ္ရက္လံုးလံုး
စစ္ေျမျပင္ရိွ စစ္သားတစ္ေယာက္၏သို႕ သတိလက္နက္ကို ခ်မထားရာ သရဏဂံု က်ည္ေတာင့္ အေျဖာင့္ထိုးထားကာ
မည္သည့္အာရံုလာလာ သင့္သတိက လက္ခ်က္ဦးျပီးသား ျဖစ္ေစရမည္။
-
အျမင္သည္ အျမင္သာ ျဖစ္ေစရမည္။
ငါ၊ သူ မပါေစရ။
-
အၾကားသည္ အၾကားျဖင့္သာ
ရပ္တန္႕ရမည္။ ဘာ၊ ညာ မပါေစရ။
-
အနံ႕သည္ အနံ႕ျဖင့္ကုန္ဆံုးရမည္။
အာရံုလုိက္၍ ၾကိဳက္ကြက္မေဖာ္ေစရ။
-
အစား၌ အခ်ဳိသည္ အခ်ဳိျဖင့္ျပီးရမည္။
အာရံုခံ၍ ၾကိဳက္ဟန္မျပရ။
-
ခ်ဥ္။ ငံ၊ စပ္၊ ခါး ရသာမ်ားတို႔ အာရံုဖက္၍ ၾကိဳက္ကြက္မထြင္ရ။
သင့္စိတ္က
ဆိုင္ရာ တံခါး၀မွ ၾကိဳဆိုကာ အာရံုနွင့္ ေလသာတို႕ကိုအထဲဖိတ္ေခၚသြားျခင္းမ်ဳိးလည္း မရိွေစရ။
စိတ္ကမေခၚ အာရံုေခၚရာ စိတ္လိုက္ပါသြားျခင္းမ်ဳိးလည္း မရိွေစရ။ ယေန႔သည္ သင့္စိတ္ အာရံုမွ
ဆိတ္သုဥ္းေနေစရ၏။ ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖာ ေအးေဆးစြာ က်င့္သံုးေနေသာ သီတင္းသံုျခင္းမ်ဳိးသာ
ျဖစ္ေစရ၏။
ထိုသို႕ သင့္စိတ္ကို
အာရံုတို႕က မည္သည့္ တံခါးေပါက္မွ လာေရာက္တိုက္တုိက္၊ သတိမေမ့ ေတြ႕သမ်ွ အမွတ္ျဖင့္သာ
ဆက္ဆံေတြ႕မည္ဆုိပါက သင္သည္လည္းေကာင္း၊ သင့္စိတ္သည္လည္း ေကာင္း၊ ပူပန္ျခင္းကင္း အနွိပ္စက္ခံရျခင္းလည္း
အလ်ဥ္းမရိွေတာ့သျဖင့္ ထိုသီလသည္ ဦးစြာ ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖာ ခ်မ္းသာျခင္းကိုျဖစ္ေစမည္။
ယေန႕ကား ေၾကြးမတင္ေန႕၊
ယေန႕ကား အေဟာင္းေၾကြးဆပ္ေသာေန႔တည္း။ " မေစာင့္စည္းေသာ္ ယေန႕ေၾကြးသစ္ေပၚရန္
ေမ်ွာ္ေသာေန႕"
ေၾကြးကင္းသူ လုပ္သမ်ွ ကိုယ့္ဖို႕ခ်ည္းသာ
ဓေမၼသက-
အာရံုကင္းဆိတ္
ကိုယ္စိတ္နွစ္ပါးလံုးဆိတ္ျငိမ္သြားေသာအက်င့္သည္ သီလသိကၡာဟူ၍ မွတ္သားထား ခဲ့ရာ၏။ ထိုသီလမ်ဳိးသည္သာ
ကာယကံေသာင္းက်န္းမွဳ။ ၀စီကံေသာင္းက်န္းမွဳမ်ဳိးတို႕မွ ကင္းစင္၏။ တစ္ဖန္ မေနာကံေသာင္းက်န္းမွဳမ်ားမွလည္း ကင္းစင္၏။
သို႕ေၾကာင့္ သင့္အား အက်င့္စင္ၾကယ္ ေလသူဟူ၍ သာသနာေစာင့္တို႕က ကင္ပြန္းတပ္ နာမည္ေရြး၍
ေပးေခ်ေတာ့အံ့။
မ်က္စိရိွျမင္၏။ ဘာလဲဟူ၍ လိုက္လံမစံုစမ္း။
နားရိွ ၾကားမည္သာ၊ ဘာလဲဟူ၍ နားမစြင့္။
သည့္အတူ အျခားအာရံုမ်ားတြင္လည္း သူ႕တံခါးနွင့္ သူအသြား၊ ကူးလား။ ခတ္လားမွလြဲ၍
ပညတ္အရာမထင္ ကိေလသာ အဆာမ၀င္ေသာအျဖစ္သို႕ ေရာက္ေခ်ရကား စိတ္တြင္းျဖစ္ အေဟာင္းေတြးလည္း
မၾကြသာ အာရံုတိုက္ အသစ္ေၾကြးလည္းပျပီးသာ ျဖစ္လာျပီ။
-
ၾကားပြဲစားမပင္းသျဖင့္
ဘာမဆို အရင္းအတိုင္းရလာျပီ။
-
ေနာက္ေယာင္ခံ
အေတာင္းလိုက္ေသာ္မွ ဂရုစိုက္စရာမရိွျပီ။
ထိုသို႕တစ္ရက္လံုးလံုး
အေၾကြးကင္းသျဖင့္ ကိေလသာပညတ္ အပင္းမပါ အဆာမ၀င္ အျမင္၊ အျမင္သာျဖစ္ေတာ့လ်ွင္ သင္ကား
သင့္စိတ္ကို သင့္ခႏၱာၾကားသို႕ ထိုးသြင္းလ်ွက္က သင့္အရိွကို သင့္အသိျဖင့္ လွန္ေလ်ာၾကည့္သာျပီ
ျဖစ္ေခ်ေတာ့ရကား။
ထိ၊ သိ၌ ငါရိွ၊ မရိွ ဦးစြာၾကည့္။
ငါမရိွေလမွန္း သင္အတပ္သိလ်ွင္ သူရိွ မရိွ
စဥ္းစားဖို႕ပင္မလိုျပီ။
တစ္ဖန္ ထိုခႏၱာၾကားရိွ
ထိ၊ သိ ကိုခ်ည္းၾကည့္ရာမွ အထိနွင့္အသိ၊ အသိနွင့္အထိ ထိုနွစ္မ်ဳိးသည္သာ အလွည့္က်ျဖင့္
အေပးအယူလုပ္၍ ျဖစ္စဥ္အမ်ွင္မျပတ္ ဆက္စပ္ေပးေနပါသည္ကို အပို္င္သိလ်ွင္ အျခား ျပင္ပတို႕နွင့္
ဆက္ဆံရေသာ အျမင္အၾကားစသည္မ်ား၌လည္း မိမိကိုင္စြဲထားေသာ သတိလက္နက္ျဖင့္ ခ်ိန္ၾကည့္။
၄င္းတို႕၌လည္း ျမင္, သိ-သိ, ျမင္။ တစ္ဖန္ ၾကား သိ-သိ ၾကား စသည္အားျဖင့္ ရုပ္သဘာ၀၊ နာမ္သဘာ၀တို႕၏
တိုးထိကစားေနၾကသည္ကိုသာ ေတြ႕ရေခ်ေတာ့မည္။
-မည္သူက ငါပါဟ ဒါပါဟ
ေျပာေျပာ သင္ကား လက္မခံေတာ့ျပီ၊
-မည္သူက ဘာနဲ႕ဘာ ဆိုဆို
သင္ကား ရုပ္ပ်က္နာမ္ပ်က္မွ မပိုျပီ။
ဤသို႕ သီလ၌တည္၍ သီလကိုမွီ၍
သင္ထံ သင့္ဥာဏ္ ကိုယ္ေတြ႕ေပၚလာလ်ွင္၊ သီလမွ ပါရမီလမ္း၀ စခန္းစသို႕ ေျခခ်မိလာျပီဟူ၍
သင့္ကိုယ္သင္ယံုပါေလ။ သီလဟူသည္ ေလ့က်င့္ျခင္းဆိုေသာ စကားသည္ က်င့္သူ၌သာတည္ေၾကာင္း ရိပ္မိခဲ့ပါေလ။
ထိုသို႕အရိွကိုသိ၍ ထိုအရိွေပၚသို႕သာ
ဥာဏ္က်က္စားခြင့္သာလာေသာ္ သီလတို႕၏ က်ဳိးေပါက္ေၾကာင္း ၾကိဳက္စိတ္၊ မၾကိဳက္စိတ္မ်ား
မကပ္သာျပီ။ ငါတေကာ ေကာမွဳလည္းမ၀င္သာျပီ။
0 ဖတ္သူမ်ားေျပာစကား:
Post a Comment
သိတာေလးေတြ ရွယ္ေပးပါဦး