Sunday, January 20, 2013

အျမင္အၾကားဆိုတာ မ်က္မွန္အငွားတပ္ ၾကားျပတ္ေတာ့ မခံသာ


၀ိဇၨာျဖစ္ခ်င္ လြယ္ပါတယ္ကြာ့ဟု ေခါင္းတခ်က္ပုတ္ မရိွပါဘူးဟု ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး၏ ဆရာေတာ္ ဘ၀ိမလမွေခါင္းပုတ္ျပီး မိန္႕သည္ဟု မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးကေရးသားထားေလသည္။ ထိုစကားၾကားရေသာအခါ အားမက်မိ၊ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ထိုအရာသည္ ငါ၏စြမ္းအားစိုက္ထုတ္ ငါ့ကိုယ္ပိုင္မဟုတ္ေသာေၾကာင့္တည္း။
ငါ့၌အျမင္အၾကားတို႕သည္ နွစ္မ်ဳိးနွစ္စားရရိွခဲ့ဖူး၏။
အစပထမေသာ္ ၀ိဇၨာကိစၥ မယံုၾကည္ေလေသာ ငါတို႕ကို ၀ိဇၨာဆိုတာဘယ္လိုအစြမ္းရိွတယ္ကြဟု ေျပာသည့္ပမာ ဆယ္ေတာင္ျပည့္စခန္း၌ ဘုိးမင္းေခါင္၊ ဘုိးဘုိးေအာင္တို႕၏ အံ့မခန္းျပခ်က္မ်ားမွ တဆင့္ ငါျမင္လိုေတြ႕လိုရာ ျမင္ေတြ႕လာျခင္းတည္း။
ထူိအျမင္အၾကားမ်ားသည္ ငါတို႕တကယ္ယံု၍ အဟုတ္လုပ္ေသာကာလမ်ဳိးတို႕၌ စုန္းစုန္းျမဳပ္ေပ်ာက္ကြယ္ သြားေတာ့သည္။ သို႕ေၾကာင့္
အင္း- သည္အျမင္ သည္အၾကားသည္ သူတပါးမ်က္မွန္ ေခတၱ အငွားတပ္ရျခင္းေပပဲ။
သို႕ဆိုလ်င္ အငွားဟူသည္ အခ်ိန္က်လ်င္ ပိုင္ရွင့္ထံ ျပန္လည္ေပးအပ္ရသည္လည္းရိွသည္။ ပိုင္ရွင္နွင့္ သေဘာထားမသင့္က ျပန္လည္အေတာင္းခံရသည္လည္း ရိွေသး၏။
ေနာက္တခုကား ငါ၏ သီလျဖူစင္ေသာကာလမ်ဳိး၌ ငါ့အား ငါနွင့္ပတ္သက္စပ္ဆက္လ်က္ရိွၾကေပေသာ အတြင္းသားမ်ားတုိ႕က လုိက္လံေစာင့္ေရွာက္ၾကေလ၏။ တစ္ေနရာ ကိစၥအထူး တစ္ခု ၾကံဳေတြ႕လိုက္ရေသာ္ စိတ္ကိုဟန္႕လ်က္က ငါ၏မေနာေသြးကိုလွန္႕ေစရကား ငါ့ေက်ာ၌ၾကက္သီးတို႕သည္လည္းေကာင္း၊ ငါ့တစ္ကိုယ္လံုးရိွ ေမြးညင္းတို႕ကို တျဖန္းျဖန္းထေစ၏။ ထုိအခါ ဘာလဲလို႕အာရံုယူၾကည့္လိုက္ေခ်ေသာ္
ထိုေနရာ ျမင္ကြင္းမွန္၊ ထုိကိစၥ၏သေဘာမွန္ကိုလည္းေကာင္း ဧကန္ပင္ျမင္ရၾကားရေလေတာ့သည္။ ထုိကိစၥ၌ငါမွသာမဟုတ္ တစ္ပါးသူ၏အျဖစ္သည္ လာေရာက္၍ လွစ္ဟျပေသာ္ ထုိသူဘာျဖစ္ေနသည္ ဘာကိစၥ၊ ဘာေၾကာင့္ ငါ့ထံရိွအျမင္အၾကားမ်ားျဖင့္ အတပ္သိ၊ သိခြင့္ရခဲ့ေခ်၏။
ထိုအျမင္အၾကားကား ဘူမိယေလာကသားမ်ားထံမွ တဆင့္ထိေတြ႕ခြင့္ရေသာ အာရံုမ်ားသာျဖစ္ေပသည္။ သူတပါးမ်က္မွန္ ေခတၱမ်ွလက္ေ၀ခံျခင္းဟုေကာက္ခ်က္ခ်မိသည္။
ထိုနတ္ကူ၊ ဓါတ္ကူ ေခၚ သူေပးလူေပး အျမင္အၾကားမ်းာကို ေထာက္ဆ၍ ယခု၀ိဇၨာျဖစ္ရန္မွာ ေခါင္းတပုတ္မ်ွသာဟု မိန္႕လိုက္ေသာအခါ ငါကားအားမက်မိျပီ။ မာနနွင့္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အားကိုးျခင္းဟု လည္း တပ္နုိင္ပါ၏။ စင္စစ္ငါ့အင္အား ငါ့သတၱိမ်ားျဖင့္ ၾကိဳးစားရယူေလမွရေသာ ပစၥညး္မ်ားသည္ သာအမွန္ဟူ-ယံုၾကည္လိုက္ပါ၏။
င့ါထံ၌တဏွာ၊ မာန၊ ဒိဌိ အ၀ိဇၨာတို႕ရိွေနေသးသမ်ွ ငါကား၀ိဇၨာစစ္မျဖစ္နုိ္င္။ ထုိအရာမ်ားသည္ ငါ့စိတ္နွင့္တစ္သားတည္း တြားသြားေနၾကေလေသာ အရာမ်ားခ်ည္ပင္ျဖစ္ေခ်ရာ ေရေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ ရႊြံံ႕ညႊန္တို႕ေပက်န္ပါက ေရျဖင့္ပင္လ်ွင္ေဆးေၾကာမွသာ ေျပာင္စင္ရ၏။ သို႕စြဲစိတ္ေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ ထိုအ၀ိဇၨာအညစ္အေၾကးမ်ားကိုလည္း ငါပိုင္သတိ ေခၚ မွတ္စိတ္ျဖင့္ေဆးေၾကာ သုတ္သင္မွသာ ေျပာင္စင္ မည္ကို အတပ္သိေနေခ်ရကား အျခား၌ အားကိုးစိတ္မ၀င္ျပီ။
၀ိဇၨာတို႕ကိုယံုသျဖင့္ ၀ိဇၨာတို႕ထံပံုထားေသာ ငါ့စိတ္ကို ယခုတစ္ဖန္ ၀ိဇၨာမ်ားထံမွ ျပန္လည္ေတာင္းခံျပီး ငါ့နည္းငါ့ဟန္ျဖင့္ အပိုင္စီးရန္ အယံုေျပာင္းလဲလာေခ်ေတာ့၏။
မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး၏ ဘ၀ကႏၱာရ သေကၤတ ကထာမွ ေကာက္နွုတ္ေဖာ္ျပပါသည္။


0 ဖတ္သူမ်ားေျပာစကား:

Post a Comment

သိတာေလးေတြ ရွယ္ေပးပါဦး

သိတာေလးေတြ ေျပာခဲ့ပါဦး

Popular Posts