Thursday, July 12, 2012

တခုခုေလးမေျပာေပးေတာ့ ေရးရတာအားမရိွဘူးေလ

ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး (မဟာေဗာဓိျမိဳင္)ကိုုၾကည္ညိဳလို့တေၾကာင္း သိစရာမွတ္စရာေလးေတြက ရိုးရိုးရွင္းရွင္း ဟာသေလးနဲ့ ထိမိတာကတေၾကာင္း တကယ္လဲ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး နာမည္မၾကီးခင္က တေကာက္ေကာက္ လုိက္သလို က်မဆရာတို့မိသားစုနဲ့ေရာက္တာက တေၾကာင္းေၾကာင့္ က်မဒီဘေလာ့ေလးေရးျဖစ္တာပါ။
ရံုးအလုပ္ကတဖက္၊ အင္တာနက္ကလည္း ဆုိင္မွာသံုးရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အိမ္ကေနပို့စ္ေတြေရးျပီးတင္ရပါတယ္ရွင္။ မညီမညာ မလွမပ စာလံဳးေပါင္းမွားရင္နားလည္ေပးပါေနာ္။ ေနာက္ကိုလည္း စိတ္၀င္စားစရာေလးေတြ ေရးမယ္စိတ္ကူးပါတယ္။ က်မတို့နုိင္ငံနဲ့ အိႏၵိယဆႏၵျပပြဲေလး ဘယ္လိုကြာတယ္ဆိုတာသိေစျခင္လို့ ေရးျဖစ္တာေလးေတြရိွပါတယ္။ နုိင္ငံေရးမဟုတ္ပါဘူး။ ဘာသာေရးပါ။ က်မတို့ရဲ့ ဗုဒ]ၶက သူတို့ဆီပြင့္ေပမဲ့ သူတို့က ဒုတိယေနရာ တတိယေနရာထားခဲ့တယ္ဆိုတာ ေရာက္ဖူးတဲ့သူတိုင္းသိမွာပါ။ ျငိမ္းခ်မ္းေရးမွာေတာ့ က်မတုိ့ထက္သာပါတယ္။
တခုခုေလး မေျပာခဲ့ေတာ့ ေရးရတာအားမရိွပါဘူး။ အခုဆိုရင္ က်မဇာတိျဖစ္တဲ့ကခ်င္ျပည္နယ္ မွာလဲ ျငိမ္းခ်မ္းေရးမရေသးပါဘူး။ က်မမိသားစုရိွလို့ စိတ္လည္းမေကာင္းပါဘူး။
ေမတၱာပို့ေပးရင္းနဲ့ဘဲ က်မ ၾကည္ညိဳတဲ့ဆရာေတာ္ၾကီးမ်ားတရားကို ေရးျဖစ္မွာပါေနာ္။ ဒီေန့ က်မေရႊေစတီေတာရ ကိုသြားျပီး ဆရာတဦးရဲ့ေမြးေန့ဆြမ္းေလာင္းကို သြားခဲ့ပါတယ္။ ဆရာေတာ္ဟာလည္း သက္ေတာ္ (၅၀)သာရိွေပမဲ့ ဆရာေတာ္ဦးေဇာတိကနဲ႕အတူ တရားအားထုတ္ ဓူတင္ေဆာင္ခဲ့တဲ့ ဆရာေတာ္ ျဖစ္ပါတယ္။ စရဏကို ဦးစားေပးတဲ့ ေတာရေဆာက္တည္တဲ့ဆရာေတာ္တပါးပါ။ အလ်ဥ္းသင့္ လ်င္ က်မေရးသားပါဦးမယ္ရွင္။
ေမတၱာျဖင့္

0 ဖတ္သူမ်ားေျပာစကား:

Post a Comment

သိတာေလးေတြ ရွယ္ေပးပါဦး

သိတာေလးေတြ ေျပာခဲ့ပါဦး

Popular Posts