Thursday, July 12, 2012

သူမ်ားပစၥည္းနဲ့မ်က္ႏွာလာလုပ္တာလား


မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး၊ သာစည္ ေရႊေက်ာင္းကုန္းေတာင္တြင္ သီတင္းသံုးစဥ္ကာလက ျဖစ္ပါသည္။ ေဒါက္တာျမသြင္မိသားစုနွင့္အတူ က်မလည္း လိုက္ပါျပီး ေရႊေက်ာင္းကုန္းေတာင္ေပၚသို့ေရာက္ခဲ့ရပါသည္။ ေရႊေက်ာင္းကုန္းေတာင္သည္ ေက်ာက္သားထုရိွေသာေတာင္ျဖစ္သျဖင့္ ေတာင္ေပၚတြင္ ညေနပုိင္းတြင္ အပူေငြ့မ်ားပ်ံတတ္ပါသည္။ က်မတို့သည္ အေဆာင္တစ္ေဆာင္တြင္ညအိပ္ျပီး၊ ဆရာေတာ္ ေတြ႕ခြင့္ဖူးခြင့္ရေသာအခါတြင္ ဆရာေတာ့္ စကားမ်ားကို ၾကားနာခြင့္ရပါသည္။ ေတာင္ေပၚတြင္ ေရရွားပါသည္။ သံုးေရအတြက္ ေက်ာက္ျပားမ်ားေပၚစီးဆင္းက်လာေသာ ေရမ်ားကို ကန္လုပ္ျပီးခံထားပါသည္။ က်မတိုု့ ေျပာေျပာေနသည့္ water harvest လုပ္ထားျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ေတာင္ေပၚက ၾကည့္လိုက္ေသာ္ ေအာက္တြင္ စမံုဆည္တည္ေဆာက္ေနေသာ ေနရာသို့သြားေသာ ကားလမ္းမ်ားသည္ ရွုတ္ရွက္ခတ္ေနပါသည္။ ညေနပိုင္းတြင္ မနက္အာရံုကပ္ရန္ဆြမ္းဟင္းမ်ားခ်က္ၾကပါသည္။

ထိုအခါေတာင္ေအာက္မွ တက္လာေသာ ေရခပ္ပို့သည့္မိန္းခေလးအုပ္စု လည္း ေက်ာင္းေပၚတက္လာၾကပါသည္။ နူးညံ့သိမ္ေမြ႕ေသာ က်မ အမ ေဒၚခင္ခင္ေဆြသည္ ထိုမိ္န္းခေလးမ်ားကို ဘယ္ရြာကလည္း ေန့တိုင္းေရလာလွဴတာလား စသည္ျဖင့္ စကားစျမည္ ေျပာေနၾကပါသည္။ ထိုမိန္းခေလးမ်ားကလည္း က်မတို့က ေတာင္ေအာက္ ဆြမ္းခံရြာကပါ။ ေတာင္ေပၚကေရေတြက ေသာက္လို့ မရေတာ့ ရြာကေရတြင္းက ခပ္ျပီး ရြက္လာပို့တယ္ဟု ေျပာျပပါသည္။ အမတို့က ရန္ကုန္ကလားဟု ျပန္ေမးပါသည္။ အမက ရန္ကုန္က ဟုတ္ေပမဲ့ အခု ပ်ဥ္းမနားေရာက္ေနတယ္။ ပ်ဥ္းမနားက လာတာဟုျပန္ေျဖပါသည္။

အမတို့က ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး အေၾကာင္းပိုသိမွာေပါ့။ အရမ္းထူးဆန္းတယ္ေနာ္။ က်မက တရက္ေရလာခပ္ပို့တယ္။ က်မခပ္လာတဲ့ ေရတြင္းက ေရေတြက ေနာက္ေနတယ္။ က်မလည္း ေက်ာင္းကိုလာရင္း ရြာအထြက္နားမွာ အျခားတြင္းတတြင္းမွာ ေရခပ္ေနတဲ့သူေတြ ကိုျမင္ေတာ့ သူတို့ေရကို ၾကည့္လိုက္တယ္။ သူတို့ေရေတြက ၾကည္တယ္ေလ။ ဒါနဲ့ က်မသူငယ္ခ်င္း တေယာက္ရဲ့ေရအိုးကို က်မက ငါဆရာေတာ္ၾကီးေက်ာင္းကို ေရသြားပို့မလို့ပါ ေအ။ ငါ့ေရေတြက နည္းနည္းေနာက္ေနလုိ့ ညီးေရအိုးနဲ့လဲေပးပါလားဆိုျပီး က်မလည္း သူ့ေရအိုးနဲ့ ေက်ာင္းတက္လာ တာေပါ့။ ေက်ာင္းေရာက္လို့ ေရအိုးေတြဘာေတြ လဲျပီး၊ ဆရာေတာ္ၾကီးကို သြားလည္းကန္ေတာ့ေရာ။ ေအး တခ်ဳ့ိမ်ား သူမ်ားေရေတြနဲ့ မ်က္ႏွာလာလုပ္ သေဟ့ လို့ေျပာပါေလေရာ အမေရ လို့ေျပာျပပါတယ္။ က်မလည္း က်မေရအိုး ခ်င္း လဲခဲ့တာ ဘယ္လိုသိသလဲဆိုျပီး အံ့ၾသလြန္းလို့ ရြာကလူေတြကိုလည္း ေျပာျပတာေပါ့။

ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး၏ စရဏ နဲ့ အဘိဥာဏ္တို့ကို ၾကည္ညိဳလိုက္ၾကပါဦးစို့ဟု..။

0 ဖတ္သူမ်ားေျပာစကား:

Post a Comment

သိတာေလးေတြ ရွယ္ေပးပါဦး

သိတာေလးေတြ ေျပာခဲ့ပါဦး

Popular Posts