Wednesday, June 20, 2012

အာကာျဖိဳးနည္းပညာသို့ေက်းဇူးတင္လႊာ

က်မရဲ့ဆိုက္ကေလး မလုပ္တတ္လုပ္တတ္အခ်ိန္ေလးမွာ က်မၾကည့္ေလ့ရိွတဲ့ နည္းပညာ ဆုိက္ေတြထဲမွာ အၾကည့္အမ်ားဆံုးဆုိက္တခုျဖစ္တဲ့ အာကာျဖိဳးနည္းပညာဆိုက္ေလးထဲ ၀င္ေလ့လာရင္းနဲ့ က်မရဲ့ဆိုက္ အျပင္အဆင္ေလးကို ကိုအာကာျဖိဳးမွာ ကူညီျပဳျပင္ေပးပါတယ္။ ဒီခေလးကိုေက်းဇူးအမ်ားၾကီးတင္ပါတယ္။ ငယ္သာငယ္ေပမဲ့ နည္းပညာမငယ္ဘူးေပါ့ေနာ္။
က်မတို့တံုးက Hard disk မရိွတဲ့ Portable computer , screen 6 inches, Floppy disk တခ်ပ္ကို ေဆာ့၀ဲထည့္ တဖက္ကdata disk floppy ထည့္နဲ့ Zenith computer ေလးတစ္လံုးနဲ့ ျမိဳ့လည္းမဟုတ္ေတာ့ အစစ အရာရာ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ေလ့လာရပါတယ္။ ကိုယ္ဆရာကိုယ္တပည့္ဘဲေပါ့ရွင္။
အခုေခတ္ခေလးေတြကို က်မတို့က လိုက္လုိ့ကိုမမွီေတာ့ဘူး အထူးသျဖင့္ Net game ဆိုျပီးေဆာ့လိုက္ၾကတာ။ က်မတို့ျဖင့္ ျမင္တာနဲ့ ဘာစလုပ္ရမွန္းကိုမသိေတာ့ပါဘူး။
ေတာ္ၾကတယ္လို့ ခ်ီးက်ဴးသလို နည္းပညာေတြဟာလည္း ျမင့္သထက္ျမင့္လာပါတယ္။ က်မကို ကူညီတဲ့ သားေလး အာကာျဖိဳးကိုလည္း အထူးေက်းဇူးတင္ရိွပါတယ္။
ေနာက္တဦးကေတာ့ ဆရာေတာ္ၾကီးရဲ့တရားမ်ားကို ေတာၾကီးထဲ ဒုကၡခံျပီး အေ၇ာက္သြားရိုက္ကူးတဲ့ ေအာင္နီဦး ဗြီဒီယို ဦးသန္းရိွန္+ေဒၚခင္မာနွင္း၊ တန္႕ဆည္တုိ့ကို အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္။
သူတို့သာ ဒုကၡခံ မရိုက္ကူးထားရင္ အခုလိုဆရာေတာ္ၾကီးတရားမေဟာေတာ့တဲ့ အခ်ိန္မွာမွတ္တမ္းက်န္ရစ္မွာမဟုတ္ပါဘူးေနာ္။ ဆရာေတာ္ၾကီးနွင့္တကြ သူေတာ္ေကာင္းအစားစားတုိ့ဟာ မိမိရဲ့ေ၀ေနယ်မ်ား သာ၀ကမ်ားအေပၚ မဟာဂရုဏာထားရိွပါတယ္။ ဒါကိုက်မတို့ဘက္ကလည္း ခံယူတတ္ဖုိ့လိုအပ္တာပါဘဲရွင္။
ကိုအာကာျဖဳိးနွင့္ က်မဘေလာ့ရဲ့ေခါင္းစဥ္မွ ရွုခင္းေနာက္ခံ ပံုမ်ားအား သံုးခြင့္ျပဳေသာ Bhikshu VimaloBhikshu Vimalo (နီေပါ၊ ေရႊေတာင္ကုန္းသာသနာ့ရိပ္သာ) ႏွင့္ ကူညီက်သူမ်ားအားလံုးအား သာဓု-သာဓု-သာဓုေခၚလိုက္ရပါတယ္ဆိုတာေလး ေျပာၾကားပါရေစ။

0 ဖတ္သူမ်ားေျပာစကား:

Post a Comment

သိတာေလးေတြ ရွယ္ေပးပါဦး

သိတာေလးေတြ ေျပာခဲ့ပါဦး

Popular Posts