Friday, July 26, 2013

ခလုတ္တိုက္ေသာေန႕ရက္မ်ားနွင့္ ရတနာေက်ာက္ထုပ္ေကာက္ရေသာေန႕ရက္မ်ား (ဇူလိုင္ ၃-၅၊ ဇူလိုင္ ၁၁ မွ ၁၃နွင့္ ဇူလိုင္ ၁၉-၂၃)


(၁) က်မသည္ ၃-၇-၂၀၁၃ ေန႕တြင္ ေန႕ခင္းေၾကာင္ေတာင္ အိမ္တြင္းသူခိုး၀င္ခံတာခံခဲ့ရပါသည္။ အိမ္တြင္ က်မညီမရိွေနလ်က္နွင့္ သူကအေရွ႕တြင္ျခံထဲဆင္းကာ ေပါင္းျမက္မ်ားနွုတ္ေနခိုက္တြင္ ေနာက္ေပါက္မွ ေနျပီး အိမ္တြင္းသို႕ သူခိုး၀င္သြားျခင္းျဖစ္ပါသည္။ တေနကုန္ရံုးတြင္ရိွေသာက်မ ရံုးကအျပန္မွ ဘုရားခန္းထဲတြင္ ပြလန္ေနေသာအပံုမ်ားကို ျမင္ရမွ တဖန္ အိမ္ခန္းထဲတြင္လည္း ပြလန္ေနတာျမင္ရမွ က်မညီမအားေမးရာ သူခိုး၀င္သြားသည္ကို ညေနရံုးဆင္းမွသိရပါသည္။
ထိုေန႕မတိုင္ခင္သံုးရက္ခန္႕က က်မရဲ့နွဳတ္မွ ျခံထဲဆင္းျပီး အလုပ္ခ်ည္းလုပ္မေနနဲ႕ အိမ္ခန္းထဲသူခိုးေရာက္ ေနမွ ဟုတ္ေပ့ျဖစ္ေနဦးမယ္ဟု (၅)ၾကိမ္ခန္႕ေျပာမိပါသည္။ အားလံုးျပန္စစ္ေဆးေသာ္ ဘာတခုမွမေပ်ာက္ရွပါ။ က်မ၏လခမ်ား ဆြဲၾကိဳးမ်ားလံုး၀မေပ်ာက္။ က်မသည္ ေငြမ်ားကို မထင္ေသာေနရာတြင္ထားတတ္၏ အထူးသျဖင့္ စာအုပ္မ်ားၾကား စာအုပ္ဆိုတာက အိမ္တြင္မ်ားျပားလြန္းလွပါသည္။ ကိုယ့္အမွတ္အသားနွင့္ကိုယ္ ထားသည္။ ဘုရားခန္းတြင္ ေ၀ဘူဆ၇ာေတာ္ဘုရားၾကီးပံုနွင့္ မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးပံုမ်ားခ်ိတ္ဆြဲ ပူေဇာ္ထားရာ သူသည္သတၱိရိွရိွ ထို လူတရပ္ခန္႕နီးပါးရိွ ဗင္နုိင္းပံုၾကီးမ်ားေအာက္တြင္ ခိုး၀င့္သည္ကိုလည္း အံ့ၾသမိပါသည္။ ပါးစပ္မွ ၾကိဳတင္နမိတ္ဖတ္ေျပာမိေသာ က်မကိုက်မလည္း အံ့ၾသမိပါသည္။ ဆိုင္ကယ္၀ယ္ရန္ ေငြမ်ားကို ရံုးဘီဒိုထဲတြင္ေသာ့ခတ္ထားခဲ့မိလို႕သာေတာ္ေတာ့သည္ နို႕မို႕ ပါနိုင္ပါသည္။
(၂) ေသာၾကာ္ေန႕(၅-၇-၂၀၁၃)ေန႕တြင္ ဆုိင္ကယ္သြား၀ယ္သည္ စီးၾကည့္သည္။ အဆင္ေျပသည္။ (၇-၇-၂၀၁၃)ေန႕တြင္ တရားထိုင္ေနစဥ္ လက္လုပ္ေတာင္ေက်ာင္းပံုကို အာရံုတြင္ (၅)ၾကိမ္ေလာက္ေပၚေပၚေနသျဖင့္ သြားလိုက္သည္။ ရဟန္း(၂)ပါးအလွဴယူျဖစ္သြားသည္။ သို႕ေသာ္ (၈-၇-၂၀၁၃)ေန႕တြင္ အိမ္မွကုန္းအတက္ တြင္ လူေရာဆုိင္ကယ္ေရာ အိမ္ေရွ႕အုတ္ေျမာင္းထဲသို႕ထိုးက်သြားသည္။ မက်ဳိးမပဲ့သည္က ကံ အေတာ္ေကာင္းသည္ဟုဆိုရပါမည္။ သို႕နွင့္(၁၁-၁၂-၁၃)ရက္မ်ားလက္လုပ္ေတာင္ေက်ာင္းတြင္သြားအိပ္ ျဖစ္သည္။ ေ၀ယ်ာ၀စၥမ်ားလက္မလည္ေအာင္လုပ္ရသည္။ ေပ်ာ္လိုက္သည့္ျဖစ္ျခင္း။ ညအိပ္လ်င္ေကာ္ေဇာနွင့္ ထိလိုက္သည္နွင့္ ေသေအာင္နာေတာ့သည္ -ဆိုင္ကယ္ဒုကၡေပးလိုက္ျပန္ျပီေကာ။ ခႏၶာရိွေတာ့ ေ၀ဒနာေတြက ျပေလျပီ။ ညပိုင္းတြင္တရားနာရသည္။ သို႕ေသာ္ ၁၄-၇-၂၀၁၃ေန႕တြင္ အိမ္ျပန္ရသည္။ က်မေၾကာင္မမ်ား သည္ အျမဲတမ္းလိုလိုက်မကိုေစာင့္ျပီး မီးဖြားေလ့ရိွသည့္အတြက္ေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ ဇီးရိွေနေသာ ေၾကာင္မေလးသည္ က်မကိုေစာင့္ေနလိမ့္မည္ဟုေျပာရာ ေ၀ယ်ာ၀စၥလုပ္သူခေလးမ်ားက ရီၾကပါသည္။ တကယ္ပါ။ ထိုေန႕ခင္းက်မျပန္ေရာက္- ေရမိုးခ်ဳိးျပီးသည္နွင့္ ထိုက်ဳတ္က်ဳတ္ေခၚေသာ ေၾကာင္မေလးသည္ လူနားတြင္သာကပ္ေနေတာ့သည္။ ညဦးပိုင္းေရာက္ေသာ္ က်မျခင္ေထာင္ထဲ၀င္ျပီး ခေလးေမြးေတာ့သည္။ ေမ်ွာ္လင့္ထားသည္က လွတပတ ေၾကာင္၀ါ၀ါေလးမ်ား။ ေမြးလာသည္က အာရပ္တို႕ အီရန္တို႕တြင္ မ်က္နွာဖံုးစြပ္တပ္ထားသည့္လက္နက္ကိုင္ စစ္ေသြးၾကြမ်ား အတိုင္း ေခါင္းပိုင္းအမဲ ပခံုးေအာက္ပိုင္းမွာခဲေရာင္။ ဆိုးလုိက္သည့္ရုပ္။ ေပးလ်င္ေတာင္ ဘယ္သူမွ မလိုျခင္မည့္ေၾကာင္ေလး ၂ေကာင္။ က်မက တာလီဘန္နဲ႕ ဘင္လာဒင္ဟုနာမည္ေပး လိုက္သည္။ ျဖစ္ျခင္တုိင္းလည္း မျဖစ္ရပါက သူ႕သေဘာသူဘဲဟုသာ။
(၃) ရံုးပိတ္ရက္တြင္ေက်ာင္းတြင္ ၃ ညသြားအိပ္ျပီးျပန္လာသည္။ ေနာက္တပတ္ရံုးပိတ္ရက္ကား (၁၉ ဇူလိုင္မွ ၂၂ ရက္ေန႕အထိ) အဘယ္ေၾကာင့္မသိ။ က်မစိတ္ထဲတြင္ ေက်ာင္းကိုေနာက္တေခါက္ျပန္သြားရမွာ ေလးေနမိသည္။ မူလအစီအစဥ္မွာ ေညာင္ဦးသို႕သြား ပုပၸါးဘက္တြင္ ေတာ၇ေက်ာင္းတေက်ာင္းတြင္သြားျပီး ရသေလာက္ စရဏလုပ္မည္။ သူငယ္ခ်င္းလည္းဟုတ္ ညီမလိုလည္းျဖစ္ေနသူက ေညာင္ဦးမွ စီစဥ္ထားသည္။ ၁၈ ရက္ေန႕ညေနတြင္ ဖုန္းဆက္ရာ လာမယ္ဆို ကားလက္မွတ္ပို႕လိုက္မယ္။ အခုလိုဆက္တုိက္ပိတ္ရက္က ရွားတယ္ဟုဆိုပါသည္။
အျဖစ္မွန္ကိုေရးရေသာ္ က်မသည္ ဆရာေတာ္ၾကီးေမြးေန႕နွင့္တိုက္ေနသည့္အတြက္ ဟုိသြားရမလို ဒီေနရမလို ၊ပ်ဥ္းမနားေရာက္ေသာ္ မေနာပိုင္ေသာ ေဒၚရင္ေမေရွ႕တြင္ ညည္းမိပါသည္။ ဘာလုပ္ရမွန္းမသိ ဆရာေတာ္ၾကီး ေမြးေန႕လည္း ေနျခင္တယ္။ ဟိုလည္းသြားျခင္တယ္ ဒီဘက္လည္းမလြတ္ျခင္ ဟိုဘက္လည္းမလြတ္စရျဖစ္ျခင္တယ္ေလ။ အမေဒၚရင္ေမသည္ စိတ္ညြတ္ျပီးေလ်ွာက္လိုက္ပံုရသည္။ လက္လုပ္ေတာင္ကိုသြားဟုဆုိပါသည္။ ဟိုမွာကမိန္းမေယာဂီလက္မခံဘူး။   ေယာင္ေတာင္ေတာင္နဲ႕  ျဖစ္ေနမယ္ဟု ထပ္ေစာတကတက္မိသည္။ သူ႕အလုိလိုျဖစ္သြားလိမ့္မယ္။ သြားသာသြားလိုက္။ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးစဥ္တဲ့အတိုင္း သြားပါမည္ဟုေအိမ္က်ရင္ေလ်ွာက္ထားလိုက္ ဟုဆိုပါသည္။ သို႕နွင့္ က်မသည္ ဆရာေတာ္ဦးေခမာအား ေရဆင္းနွင့္သြားလိုက္ျပန္လိုက္ ေန႕စဥ္ မျဖစ္သျဖင့္ ေက်ာင္းတြင္ေနခြင့္ေတာင္းရာ ဆရာေတာ္မွ ဆြမ္းခ်က္ေဆာင္တြင္ေနဟုေျပာသည့္အျပင္ အဘိုးတို႕မွလည္း စီစဥ္ေပးမည္ လာသာလာခဲ့ဟု ဆိုသျဖင့္ ၀မး္သာစရာျဖစ္ရာ  ေက်ာင္းတြင္ အိပ္ျဖစ္သြားသည္။ ကူလုပ္ကိုင္ရသည္မွာ မေမာနုိင္ပါ။ သေျပကုန္း အဖြဲ႕မွာလည္း က်မအားခင္မင္ၾကသျဖင့္ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ႕မွဳေနြးေထြးမွဳတို႕ ခံစားရသည္။ ကုသိုလ္ကားအျပည့္။
က်မရင္ေလးေနသည့္အတုိင္း ကိစၥေလးတခုျဖစ္သြားသည္။ ေခ်ာကလက္ေတာင့္ေလးနွင့္သစ္ၾကားသီး ဆရာ့ေတာ္ကပ္ရန္ သိမ္းထားရင္းမွ ေပ်ာက္သြားေလသည္။ တကယ္ေတာ့ က်မအပစ္သာျဖစ္ပါသည္။ က်မသာ အတိတ္ဘ၀က ထိုသို႕မလုပ္လ်င္ ထိုသို႕က်မလည္း ျပန္ခံရမည္မဟုတ္။ သို႕ရာတြင္ ဆရာေတာ့္ေဘာဇဥ္ပြဲအတြက္ဆုိေတာ့ က်မလည္းအနည္းငယ္ေတာ့စိတ္ပ်က္သြားသျဖင့္ ေျပာမိခဲ့သည္။ စိတ္ေတာ့မေကာင္းပါ။ ကုသိုလ္တြင္ အကုသိုလ္ေရာေနွာသြားေလျပီေကာ။
(၄) (၁၉မွ၂၂)တြင္းယခင္အပတ္လိုေတာ့ မဟုတ္ေတာ့။ အလုပ္လည္းနည္းသည္။ သို႕ေသာ္ဘုရားေပၚတြင္ သန္႕ရွင္းေ၇း လုပ္ရျခင္း၊ ညတရားနာရျခင္းမ်ားကားတန္ဘိုးမျဖတ္နိုင္ပါ။ ေရဆင္းတြင္ ထုိသို႕ တရားနာနုိင္ေသာ အခြင့္အေရးမ်ားမရိွ။ ရတနာမ်ားေကာက္ရျခင္းနွင့္ တူပါေတာ့သည္။ ျပီးခဲ့ေသာ တလေလာက္ခန္႕မွစျပီး က်မစိတ္ထဲတြင္ ေပၚလာေသာ  ဖုဌႆ ေလာကဓေမၼဟိ စိတၱံယႆ နကမၸတိ အေသာကံ ၀ိရဇံေခမံ ဧတံမဂၤလ မုတၱမံဟူေသာ အပုိဒ္ကိုသာတြင္တြင္ရြတ္မိသည္။ အကုသိုလ္ကိုပယ္သတ္ျခင္းသာတည္း။
(၂၂-ရ-၂၀၁၃)ညတြင္ က်မသည္ ေဗာဓိရိပ္ျငိမ္ဆရာေတာ္အား မနက္ဖန္ျပန္ေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း နွုတ္ဆက္ ကန္ေတာ့ပါသည္။ ဆရာေတာ္သည္ လူရွင္းခိုက္ျဖစ္သျဖင့္ က်မအင္တာနက္ေပၚတြင္ ေဂါပကမ်ားပံုမ်ား တင္ထားသည္ကို ေျပာပါသည္။ ဆရာေတာ့္အား က်မသည္ ဘိုးတို႕အဖြဲ႕မ်ားအား ခ်စ္ခင္သျဖင့္ ဂုဏ္ျပဳေသာ အေနျဖင့္တင္ျခင္းျဖစ္ပါသည္ဟုေျပာခဲ့ပါသည္။ အခြင့္အေရးရသည္နွင့္က်မသည္ က်မ၏တရားရွုမွတ္မွဳမ်ားအား ဆရာေတ္ာ့ထံေလ်ွာက္ထားပါသည္။ ဆရာေတာ္သည္ က်မေလ်ွာက္ထားမွဳအေပၚျပန္လည္ေျဖၾကားေပး သည့္အျပင္ ရွုမွတ္မွဳ အံေခ်ာ္ေနသည္ကို ျပန္လည္တည့္ေပးသျဖင့္ အဖိုးမျဖတ္နိုင္ေသာ ရတနာထုပ္တထုပ္အား ထပ္မံေကာက္ရပိုင္ဆုိင္ခဲ့ပါသည္။
(၅) ၂၃-၇-၂၀၁၃ မနက္တြင္ ေဗာဓိရိပ္ျငိမ္ဆ၇ာေတာ္၏ အာရံုဆြမ္းပြဲသို႕ ငါးေသတၱာသုတ္တပြဲကပ္လွဴရန္ စီစဥ္ျပီး ေ၇ဆင္းသို႕ျပန္မည္ဟုဆိုရာတြင္ က်မအား တစ္စံုတစ္ဦးသည္ ဒီကေနျပန္သြားျပီးရင္ ဘယ္ေတ့ာမွ မလာနဲ႕ေတာ့ဟု ေျပာလိုက္ပါသည္။. ပထမတြင္အာရံုမထားမိေသာ္လည္း ေက်ာင္းမွစထြက္ေသာအခါတြင္ ဆိုင္ကယ္ေပၚတြင္ ၾကားမိတာဟုတ္ရဲ႕လားဟု တ၀ဲလည္လည္ေတြးမိပါသည္။
 ေျပာလိုက္သူ သည္ က်မေလးစားေသာသူ၊ ေက်ာင္းသို႕လာရျခင္းကလည္း က်မေရွ႕တြင္ေရးသားထားသည့္အတိုင္း ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး၏ ခ်မွတ္ေပးေသာလမ္းအတိုင္း ဒြန္တြဲေနေသာ ေရြးခ်ယ္စရာ(၂)မွ တစ္ခုကိုျဖတ္ျပီး ေရာက္လာရျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။ မိုးတဖြဲဖြဲလည္းရြာေနရာ က်မသည္ ဆိုင္ကယ္ကို ဂရုစိုက္ေမာင္းရပါသည္။ အင္းသူ႕စကားေၾကာင့္ေတာ့ ေနာက္ထပ္ ဆိုင္ကယ္ေမွာက္ တာအျဖစ္မခံနိုင္ဘူးဟုနွလံုးသြင္းကာ၊ စိတ္ကိုတင္းျပီး ဖုဌႆ ဂါထာ ကိုသာစိတ္တြင္းမွအၾကိမ္ၾကိမ္ ရြတ္ဆိုခဲ့မိပါသည္။ 
(ခရီးသြားမည့္သူမ်ားကို မည္သည့္အခါမွ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ေအာင္မေျပာပါနွင့္။ ထိုသို႕ေျပာျခင္းသည္ ဆုိင္ကယ္၊ကား ကိုယ္တိုင္ေမာင္းမည့္သူမ်ားအား  တိုက္ရိုက္ မဟုတ္ေသာ္လည္း သြယ္၀ွက္ျပီး ေသတြင္းသို႕ပို႕သည္နွင့္တူပါသည္။)
 ေဗာဓိရိပ္ျငိမ္ဆရာေတာ္ထံမွ ညကေကာက္ယူလာေသာ ရတနာထုပ္မွ ရတနာမ်ား အထုပ္မလံုသျဖင့္ တလံုးျခင္းလမ္းမေပၚျပဳတ္က်သြားတာကုိမလိုလား။ ထိုေၾကာင့္ ဖုဌႆဂါထာကို ေစ့ေနေအာင္ရြတ္ျပီး ရတနာမ်ားမျပဳတ္က်ေစရန္ အလံုျခံဳဆံုးဂါထာနွင့္ထုပ္လာခဲ့ရပါေတာ့သည္။ အျပန္ခရီးတြင္ကံမေကာင္းေသာ က်မအျဖစ္ကား ထိုသို႕။
က်မတရားေလ်ွာက္စဥ္ ဘုိးနွင့္ ဦးသန္း၀င္း၊ ဆရာေတာ့္ကို ေျမလွဴဒါန္းေသာ ဒကာမတို႕သာေက်ာင္းေပၚရိွေပသည္။ က်မကား အက်ဳိးရိွေသာစကားျဖင့္သာ ဆရာေတာ့္ အခ်ိန္ကိုဖဲ့ယူလိုက္ျခင္းသာပါ။
(၆) စိတ္ကိုနုိင္လ်င္ နိဗၺာန္ကိုရနုိင္သည္တဲ့ အိမ္ျပန္ေရာက္ေသာ္ က်မသည္ ဆုိင္ကယ္စီးရတာလည္း ပင္ပန္း ၊ ေန႕နွင့္ည ေျဗာင္းျပန္ျဖစ္ေနသည့္အတြက္လည္း ပင္ပန္း။ က်မက မနက္(၂)နာရီေလာက္မွ အိပ္တတ္သူ။ ေက်ာင္းမွာက မနက္(၃း၃၀)ေလာက္ထရသည္ကိုး။ စိတ္ကိုေျဖေလ်ာ့ခ်ကာ အိပ္ရာေပၚျပစ္လဲလိုက္၏ ရံုးမတက္ခင္ ခဏေလးေတာ့ အိပ္လုိက္ဦးမွ။ အေတြးထဲတြင္ စိတ္ရွုတ္လိုက္တာ အျပီးသတ္ပါမွဟု။ ထိုသူေျပာေသာစကားကို မေက်မနပ္ေတြးမိပါသည္။ ထိုအခိုက္ (နင္လိုျခင္တာရလာလို႕ ေပ်ာ္လာတယ္မဟုတ္လား)ဟု နဴးညံ့ေသာ ေမတၱာဓာတ္အျပည့္ပါေသာ အသံကိုနားထဲတြင္ ထင္ထင္ရွားရွား ၾကားလိုက္ရ၏။ နင္လိုျခင္တာ။ က်မလိုျခင္တာဘာလဲ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ျပန္ေမးရသည္။ အနီးစခမ္းတြင္ ခ်မ္းေျမ႕ရိပ္သာတြင္ တရားထိုင္ရင္း ကို္ယ့္အေပၚအနုိင္က်င့္ေသာ သူမ်ားအား က်ိန္ဆဲမိသည့္ စိတ္ေသာင္းက်န္းမိသျဖင့္ က်မအား အာရံုထဲတြင္ စိတ္ေသာင္းက်န္းမွဳကို လာေရာက္ဆံုးမသြားေသာ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး၏အသံ။ က်မလိုျခင္တာ-မွန္ပါသည္ က်မလိုျခင္တာကို က်မရခဲ့ပါသည္။ က်မလိုျခင္သည္မွာကား ေဗာဓိရိပ္ျငိမ္ဆရာေတာ္၏ ကဗ်ာမ်ားပါတည္း။
(၇) လြန္ခဲ့ေသာ ၂ နွစ္ေက်ာ္က က်မအား အမေဒၚရင္ေမနွင့္ေညာင္ဦးမွ ေဒၚ၀င္းရီတုိ႕သည္ အေၾကာင္းအရာတခုကို တထပ္တည္းေျပာခဲ့ၾကသည္။ နွစ္ဦးသည္ တေယာက္တေနရာစီ- ပတ္သက္ၾကသူမ်ားမဟုတ္။ သူတို႕နွစ္ဦးေျပာေသာ စကားသည္ တစ္လံုးမွမလြဲ တထပ္တည္းသာတည္း။ ေနာက္ပိုင္းတြင္ မဟာျမိဳင္က ျပန္လာျပီးေသာအခါ ယခုဘေလာ့ ကိုေရးျဖစ္သြားပါသည္။ မူလက မဟာျမိဳင္တြင္ေတြ႕ၾကံဳရေသာ အေတြ႕အၾကံဳမ်ား ကိုေရးတင္လိုသျဖင့္ေရးျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ေနာင္တြင္ဆရာေတာ္ၾကီးအား ၾကည္ညိဳက်ကုန္ ေသာ ကမၻာအရပ္ရပ္မွ ဘေလာ့ဖတ္သူမ်ားစာရင္းကိုျမင္ရေသာအခါတြင္ သူမတို႕နွစ္ဦးေျပာေသာ စကားကို သေဘာေပါက္လာပါသည္။ ယခုဘေလာ့ကိုေရးျဖစ္ေအာင္ေနာက္ကြယ္မွ မေနာကို မီးထုိးေပးသူမွာ အျခားသူ မဟုတ္-ဘိုးေတာ္ေအာင္မင္းေခါင္သာျဖစ္ပါသည္။
ထိုသူကပင္လ်င္ အင္တာနက္ေပၚတြင္ ေရးျခင္တာေတြေလ်ာက္ေရး၊ တင္ျခင္တာေတြေလ်ာက္တင္ သည္ဟု က်မကုိတရက္တြင္ ေ၀ဖန္ပါသည္။ က်မလည္းအင္တာနက္ေပၚမွ ထိုသူကိုျပန္ေျပာလိုပါသည္။ ယခုဘေလာ့အားစေရးခါစ စိတ္တန္ခိုးမ်ားအေၾကာင္းေရးေသာ္ အမေဒၚရင္ေမမွ တဆင့္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးအား မေနာျဖင့္ေလ်ွာက္ေပး ရန္ေျပာမိသျဖင့္ က်မေရွ႕တြင္ ပင္- ေလ်ွာက္ေပးေလေသာ္ ဘေလာ့နွင့္ပတ္သက္ျပီး ေ၀ဖန္လ်င္ အကုသိုလ္မျဖစ္ေစနွင့္ ဟုျပန္မိန္႕ပါသည္။ မွတ္မွတ္ရရ ငါဆြမ္းစားေနတာဟုလည္း သိရပါသည္။ ထိုေၾကာင့္ထိုသူ၏ ေ၀ဖန္မွဳကို က်မ ဥပကၡာျပဳလိုက္ပါသည္။ က်မေရးလိုသည္ကိုေရးသြားမည္သာျဖစ္ပါသည္။ က်မသည္ တစံုတရာမွား ယြင္းခဲ့ေသာ္ မေနာတြင္လာျပီး မက္ေစ့ေပးပါလိမ့္မည္ လံုး၀ယံုၾကည္ပါသည္။
(၈) ၂၄-၇-၂၀၁၃ မနက္တြင္ ရံုးမသြားမွီခဏတာ တရားရွုမွတ္ျပီး ေဗာဓိရိပ္ျငိမ္ဆရာေတာ္က ထိတာကိုသိ။ စိတ္ျမန္တာကို ထိတာနဲ႕သိေအာင္လုပ္ဟုမိန္႕သျဖင့္၊ က်မစိတ္တြင္ က်မကမဟာစည္ထုိင္ခဲ့ေတာ့ ထိတာသိတာကို ထိသိမဟုတ္ စလယ္ဆံုးမွတ္မွတ္ေနတတ္သည္။ အက်င့္ကျဖစ္ေနသည္စသည္ျဖင့္ အေတြးေပၚမိပါသည္။ ထိုစဥ္ ၾကိဳက္တဲ့နည္းနဲ႕မွတ္ အဓိကက ကိေလသာမ၀င္ဘို႕ဘဲဟု နဴးညံ့ ညင္သာျပီး ေမတၱာတရားအျပည့္ပါေသာ အသံကို သဲကြဲစြာၾကားလိုက္ရပါသည္။ ရတနာေက်ာက္ထုပ္တထုပ္ ထပ္မံေကာက္ရေသာေန႕မဟုတ္ပါလား။
တကယ္ေတာ့ က်မရဲ့ ၅၆ နွစ္ျပည့္ေမြးေန႕ဟာ ၂၂-၇-၂၀၁၃ ျဖစ္ပါတယ္။ ေမြးလေတြမွာ ကံမေကာင္းတတ္လို႕ က်မဟာ အသက္(၄၀)အထိ ေမြးလေတြဆိုရင္ ပ်ဥ္းမနားကံဦးမဟာစည္ရိပ္သာ ဘုန္းဘုန္းၾကီး ဦး၀ါယမရဲ့ ေမတၱာကိုခိုလွဳံျပီး တပတ္ေလာက္တရားထုိင္ေလ့ ရိွပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္းေတြမွာအလုပ္တာ၀န္ေတြေၾကာင့္ ၀ါဆိုလမွာ မထိုင္ျဖစ္ေတာ့တာျဖစ္ပါတယ္ရွင္။
က်မအား လက္လုပ္ေတာင္ေက်ာင္းတြင္ အိပ္ခြင့္ေပးေသာ ဆရာေတာ္ဦးေခမာစာရနွင့္ က်မအားခ်စ္ခင္ၾကေသာ လက္လုပ္ေတာင္ေဂါပကအဖြဲ႕မ်ားအားလံုး၊ သေျပကုန္းနွင့္ေ၀လံွကုန္းရြာ မွ ေ၀ယ်ာ၀စၥေဆာင္ရြက္ၾကသူမ်ား အားလံုးက်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစ။ ဆရာေတာ္ဦးေခမာသာ ေက်ာင္းမွာ အိပ္ခြင့္မေပးခဲ့ရင္ ဆရာေတာ္ဦးေဗာဓိကို ေဘာဇဥ္ပြဲမွာ ေဘာဇဥ္ျဖည့္ပြဲ လွဴခြင့္ရရိွမည္ မဟုတ္သလို ေ၀ယ်ာ ၀စၥအလုပ္ေတြကို ဘ၀ဘ၀ကအေကြ်းေတြဆပ္တဲ့ အေနနဲ႕ လုပ္ခြင့္ရမွာမဟုတ္ပါဘူးရွင္။
ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး(မဟာေဗာဓိျမျိဳင္ဆရာေတာ္ၾကီး)နွင့္ ဆရာေတာ္ေလး (ဦးေဗာဓိ-ေဗာဓိရိပ္ျငိမ္ဆ၇ာေတာ္)တို႕၏ ေမတၱာရိပ္ျဖင့္ ေအးခ်မ္းေသာ ဘ၀ပိုင္ရွင္မ်ားျဖစ္ၾကပါေစဟု ဆုေတာင္းေမတၱာပို႕သေပးလိုက္ ပါတယ္။ သူတို႕အဖြဲ႕ေတြရဲ႕ပံုကို အင္တာနက္ေပၚတင္ျခင္းဟာလည္း ဂုဏ္ျပဳလိုတာေၾကာင့္တင္ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ က်မအေပၚမေက်နပ္သူမ်ားရိွမယ္ဆုိရင္လည္း ခြင့္လြတ္ၾကပါ ဟုေတာင္းပန္အပ္ပါတယ္။ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးကို ၾကည္ညိဳသလို ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး၏ ေ၀ယ်ာ၀စၥမ်ား၊ ဆြမ္းကြမ္းမ်ား ကို ျဖည့္ေပး ခဲ့ၾကေသာ၊ ေနျပည္ေတာ္မျဖစ္မွီကာလ ေဂါစဂမ္(၆)ရြာျဖစ္သည့္ ေရျပာ၊ သေျပကုနး္၊ သေျပတန္း၊ ကံလွ၊ ေ၀လွံကုန္း၊ လြမ္းေတာင္အဖြဲ႕မွ ရြာသူရြာသားမ်ားအားလံုး ကိုလည္း ေလးစားဂုုဏ္ျပဳအပ္ပါသည္။ အမ်ားနွင့္မတူ ထူးကဲေသာအခြင့္အေရးကို ရေသာ ကံထူးေသာရြာမ်ားဟု က်မစိတ္တြင္မွတ္ယူပါသည္။ က်မတို႕ ေရဆင္းမွ လက္လုပ္ေတာင္သို႕ ေဒါက္တာျမသြင္ကားျဖင့္လာေလာင္းနုိင္သည့္အၾကိမ္ အလြန္တရာမွ နည္းပါးလွေသာ္လည္း သူတို႕ေတြကေတာ့ က်မတို႕ထက္သာလြန္ေသာ အခြင့္အေရးကို ရခဲ့ၾကသည္ မဟုတ္ပါလား။
ေစတနာမွန္လ်င္ သူဟာနွင့္သူ လမ္းမွန္သြားမည္ဟုသာ က်မယံုၾကည္ပါသည္။
ေမတၱာျဖင့္
ဓမၼသာလာ။



0 ဖတ္သူမ်ားေျပာစကား:

Post a Comment

သိတာေလးေတြ ရွယ္ေပးပါဦး

သိတာေလးေတြ ေျပာခဲ့ပါဦး

Popular Posts