Saturday, October 27, 2012

သီတင္းကြ်တ္အခါသမယမွာ အားလံုးမဂၤလာပါရွင္

က်မဘေလာ့ကို အားေပးဖတ္ရွဳၾကတဲ့ စာဖတ္ပရိတ္သတ္မ်ားကို ေလးစားစြာ ခြန္းဆက္ပါရေစ။ က်မဟာ ဒီေန႕ည ဘာသာေရးကိစၥအေသးေလးနဲ႕ခရီးသြားဘို႕ျဖစ္ပါတယ္။ သြားမဲ့ေနရာက ပုဂံေညာင္ဦးကိုပါ။ နွစ္စဥ္လို သၾကၤန္ကာလမွာသြားခဲ့တာ ၅ နွစ္တုိင္တုိင္ပါ။ ထူးဆန္းတဲ့ အျဖစ္အပ်က္ေလးေတြလည္း တင္ဘို႕ စဥ္ထားျပီးသားပါရွင္။ ကံဆိုးျခင္ေတာ့ က်မကို ေညာင္ဦးက သူငယ္ခ်င္းက သီတင္းကြ်တ္ေၾကာင့္ အခက္အခဲျဖစ္မယ္လို႕ဆိုျပီး ဟိုကေန ဒကာခံျပီးကားလက္မွတ္ျဖတ္ေပးလိုက္တာမွာ-
ရက္က က်မတို႕ဘက္က အျပစ္မဟုတ္ဖဲ ေညာင္ဦး-မန္း(ေညာင္ဦး)က မွားယြင္းမွုေၾကာင့္ က်မက ဒီေန႕ည ၇ နာရီကားနဲ့လိုက္မဲ့အစား မနက္ဖန္မနက္ျဖစ္သြားရပါတယ္ရွင္။
က်မမွာ တကဲ့အျဖစ္အပ်က္ေတြ အိမ္မက္ေတြက ေျပာတာေတြ အမ်ားၾကီး ၾကံဳခဲ့ဘူးပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ သမထနယ္ပယ္က အေၾကာင္းေတြေပါ့။ က်မကေတာ့ ဘယ္နည္းျဖစ္ျဖစ္ေသသည္အထိ က်မတရားအားထုတ္နုိင္သေလာက္ အားထုတ္သြားမွာပါ။ သမထနယ္ပယ္ကို ဆြဲေခၚေပမဲ့ တင္းခံေနတဲ့ က်မနဲ႕ နယ္လုပြဲေတြခဏခဏျဖစ္သလို က်မလည္း မၾကာခဏ အခက္အခဲ ၾကံဳခဲ့ရပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ ဆရာေတာ္ဘုရားေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေတြက သမထနယ္ပယ္ဆိုရင္ တမ်ဳိးတမည္ေလးေျပာၾက အားမေပးၾကတာေပါ့ရွင္။
က်မသူငယ္ခ်င္းတေယာက္ရဲ့ အျဖစ္အပ်က္ေလးတခုကိုလည္းတင္ေပးမယ္လို႕စိတ္ကူးူထားပါတယ္ရွင္။
ဒါကေတာ့ ပညာပါရမီကို အတိတ္ကေန ဘယ္လိုသယ္လာတယ္ဆိုတာေလးပါဘဲ။ အခု ခရီးမသြားျဖစ္လို႕ က်မကြန္ျပဴတာေပၚစာေရးနုိင္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္ရွင္။
က်မရဲ့ဘေလာ့ေလးကို ဖတ္ၾကတဲ့ စာရင္းေလးေတြၾကည့္မိတိုင္း အရမ္း၀မ္းသာမိပါတယ္။ က်မေပးနုိင္တာေလးေတြ အထူးသျဖင့္ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးရဲ့တရားေတြကို မ်ွေ၀ေပးနုိင္တဲ့အတြက္ ၀မ္းသာပီတိျဖစ္မိပါတယ္ရွင္။
သီတင္းကြ်တ္အခါသမယမွာ အားလံုးက်န္းမာခ်မ္းသာ ေပ်ာ္ရႊင္ၾကပါ္ေစ။
မနက္ဖန္မနက္ ခရီးထြက္မွာမို႕လို႕ နွုတ္ဆက္ခဲ့ပါတယ္ရွင္။ က်မေညာင္ဦးမွာ (၃)ရက္ေလာက္ေတာ့ရိွေနပါမယ္ရွင္။

0 ဖတ္သူမ်ားေျပာစကား:

Post a Comment

သိတာေလးေတြ ရွယ္ေပးပါဦး

သိတာေလးေတြ ေျပာခဲ့ပါဦး

Popular Posts